اخبار

قاب آیفون ۷ با جک هدفون نیز ساخته شد

شاید بتوان گفت رایج ترین گله کاربران از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را بهره مندی از تعدادی ویژگی “منسوخ” دانست. در حالیکه اپل حذف جک هدفون را در این مدل ها منظور کرده ، حداقل سه کمپانی سازنده گوشی های اندرویدی پیش از اپل نسبت به این کار اقدام کرده بودند.
خب حالا تکلیف کاربران چیست؟ کاربران آیفون ۷ و ۷ پلاس می توانند یا از هدفون های لایننینگ، یا از هدفون بیسیم استفاده کنند و یا به سراغ آداپتورها بروند. اما گویا انتخاب چهارمی هم در دسترس است، راهکاری که کاربران می توانند با استفاده از آن یک قاب آیفون با جک هدفون برای خود تهیه کنند.
در یک پست به اشتراک گذاشته شده در Reddit، یکی از کاربران ادعا کرده که برادرش به همراه دوست خود یک قاب آیفون ۷ ساخته اند که یک جک هدفون در آن تعبیه شده است.
در این پست به اشتراک گذاشته شده که تصویری نیز همراه دارد گفته شده:

برادرم و دوستش مدتی بر روی یک قاب آیفون ۷ که می تواند مشکل کمبود پورت را در این گوشی برطرف کند کار کرده اند. این قاب یک جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری در سمت چپ دارد و دو پورت لایتنینگ، یکی در وسط و دیگری در سمت راست نیز در این قاب دیده می شوند. در حال حاضر برای آزمایش عملکرد و اندازه این قاب از یک آیفون ۶ اس استفاده شده است.

این قاب فعلا نیاز به تغییرات بیشتری دارد و این فقط یک نمونه اولیه است. هنوز مشخص نیست که آیا این قاب وارد فاز تبلیغات تجاری خواهد شد یا خیر. اما باید اذعان کرد که ایده جالبی است که به اشتراک گذاشتن آن در فضای وب زیاد عاقلانه نبوده است چرا که این افراد هنوز محصول خود را به ثبت نرسانده اند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا