اخبار

قیمت آیفون ۷ نسخه ی مشکی براق بسیار گران خواهد بود !!!

قبل از معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس توسط اپل، خیلی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند که این کمپانی قصد دارد مدل‌های جدیدی را به گستره‌ی رنگی دیوایس‌های خود اضافه کند و حالا این اتفاق با رونمایی از آیفون ۷ جت بلک (Jet Black) و یک مدل با رنگ مشکی مات عملی شد؛ رنگ‌هایی که اتفاقا طرفداران زیادی نیز خواهند داشت.
آیفون ۷ مدل جت بلک در واقع دارای بدنه‌ای با ظاهر براق و شفاف پیانو است و جالب است بدانید که کارشناسان قبل از انتخاب این نام توسط اپل، آن را به نام مشکی پیانویی صدا می‌شناختند. حالا که این مدل براق و شفاف عرضه شده است، خیلی از کاربران که مدت‌ها منتظر یک ظاهر خاص و جذاب بودند، به جمع طرفداران آن اضافه شده‌اند و این مدل احتمالا به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های سری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تبدیل خواهد شد.
البته این مدل دارای زیبایی و جذابیت ویژه‌ای است، اما باید بدانید که بدنه‌ی آن در برابر خط و خش و نمایش خراش‌های جزئی استعداد بیشتری دارد و اگر فردی هستید که بیش از حد به این موارد اهمیت می‌دهید، حتما قبل از خرید بررسی‌های لازم را انجام دهید. در ضمن نکته‌ی دیگر این است که گوشی آیفون ۷ جت بلک تنها در حافظه‌های بالا عرضه می‌شود و شما نمی‌توانید این دیوایس را با فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی که مدل پایه‌ی آیفون ۷ محسوب می‌شود، خریداری کنید.
 

آیفون ۷ جت بلک و مدل پلاس آن تنها در دو حافظه قابل خریداری هستند

قیمت آیفون ۷ جت بلک به هیچ وجه ارزان نخواهد بود
 
مدل پایه‌ی آیفون ۷ آنلاک شده توسط اپل معادل ۶۴۹ دلار قیمت گذاری شده است، اما اگر طرفدار این رنگ مشکی جذاب و پر زرق و برق هستید، لازم است که حداقل رقمی معادل ۷۴۹ دلار را پرداخت کنید و آیفون ۷ جت بلک با فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را خریداری کنید. در ضمن علاقه‌مندان می‌توانند  با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر، به سراغ مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۷ پلاس بروند و نیاز خود به یک نمایشگر بزرگ و باکیفیت را تا برطرف کنند. حافظه‌های بالاتر نیز با صد دلار هزینه‌ی بیشتر قابل خریداری خواهند بود و اینگونه است که خرید مدل جت بلک هزینه‌ی بالایی را بر روی دست کاربران اپل خواهد گذاشت.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا