اخبار

قیمت اکس باکس اسکورپیو احتمالا از ۴۹۹ دلار بیشتر نخواهد بود

یکی از مهمترین المان های موفقیت کنسول ها، قیمت گذاری آن ها است. ابتدای نسل هفتم را به یاد بیاورید؛ جدا از سیاست های عجیب سونی، همین قیمت ۴۹۹ دلاری پلی استیشن ۳ بود که توانست ژاپنی ها را چندین قدم از ردموندی ها عقب بیندازد.
نمایشگاه E3 امسال مایکروسافت پس از شایعات گوناگون از اسکورپیو پرده برداشت، قدرتمندترین کنسول جهان که می خواهد تجربه ای واقعی از ۴K را به بازیکن ها هدیه بدهد. با توجه هزینه بالای خرید سخت افزارهای متناسب با این رزولوشن، خیلی ها انتظار داشتند که قیمت اسکورپیو بسیار بیشتر از کنسول های کنونی باشد.
اکنون صحبت های فیل اسپنسر، ریاست بخش اکس باکس، نشان می دهند که قیمت پلتفرم بعدی آن ها عجیب نخواهد بود: «فکر کنم خود شما هم می دانید که اسکورپیو یک کنسول با قابلیت های برتر است، نه چیزی بیشتر. بنابراین من به مردم اطمینان می دهم که قیمت اسکورپیو متفاوت با کنسول هایی که تاکنون آمده نیست.»
با توجه بخش پایانی حرف های او، می توانیم پیشبینی کنیم که کاربرها برای خرید اسکورپیو باید حدود ۴۹۹ دلار بپردازند. چون تا جایی که می دانیم ورژن معمولی گران ترین کنسول های معروف، همین قیمت را داشتند. بد نیست بدانید سونی امسال پلی استیشن پرو که ورژن ارتقا یافته پلی استیشن ۴ است را با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد کرد.
با وجود قدرت بیشتر اسکورپیو نسبت به پلی استیشن پرو، اگر ردموندی ها اکس باکس بعدی را درست قیمت گذاری کنند، می توانند موفقیت های گوناگونی به دست بیاورند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا