اخبار

قیمت و تاریخ عرضه اوپو R9 و R9 Plus

دو تلفن هوشمند R9 و R9 Plus محصولات جدید کمپانی چینی Oppo هستند. این تولیدکننده بر خلاف سایر تولیدکنندگان چینی به ساخت دستگاه‌هایی گران قیمت می‌پردازد که از این حیث آن را نسبت به سایر رقبا متفاوت کرده است. در یک تیزر تبلیغاتی که توسط خود کمپانی تا به این لحظه تأیید نشده است، اعلام شده که این دو اسمارت فون در ۲۷ اسفند به بازار عرضه خواهند شد.
تاریخ عرضه رسمی دو محصول جدید اوپو R9 و R9 Plus همانطور که در گذشته هم گفته شده بود ۲۷ اسفندماه خواهد بود. به لطف کسب مجوز نظارتی چینی TENAA اطلاعاتی از این دو تلفن هوشمند به بیرون درز کرد که ما آنها را تحت یک خبر منتشر کردیم. اما مهمترین چیز در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه این دو محصول آسیایی است که شاید خیلی از طرفداران کمپانی اوپو به دنبال آن هستند.
تصویر بالا، تیزر تبلیغاتی مربوط به دو تلفن اوپو آر ۹ ( Oppo R9 ) و اوپو آر ۹ پلاس ( Oppo R9 Plus ) بوده که حاوی اطلاعاتی نظیر قیمت و تاریخ عرضه این دو تلفن است. بنابر این می‌توان انتظار داشت که تاریخ عرضه این محصول حداقل در بازار چین ۲۷ اسفند باشد.
تلفن هوشمند اوپو R9 دارای قیمت ۲.۴۹۸ یوان معادل ۳۸۳ دلار و از سوی دیگر برادر بزرگتری R9 Plus آن با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت ۲.۹۹۸ معادل ۴۶۰ دلار خواهد بود که اگر شما مدل ۱۲۸ گیگابایت آن را انتخاب کنید، این قیمت تا ۵۰۵ دلار افزایش خواهد داشت.
هر دو این تلفن‌های هوشمند مجهز به ۴ گیگ رم هستند، هرچند که به نظر میرسد R9 تنها با ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد. هردو این محصولات از تکنولوژی شارژ سریع VOOC مخصوص اوپو بهره می‌برند. تا به این لحظه این خبر تأیید شده که R9 Plus مجهز به یک باتری قدرتمند ۴.۱۲۰ میلی آمپری خواهد بود.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا