اخبار

قیمت و زمان عرضه آیفون ۷ مشخص شد

کمپانی اپل، قیمت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و همچنین زمان عرضه آنها را مشخص کرد. هر دو دستگاه در یک زمان قابل پیش خرید بوده و هم‌زمان در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت.
این دو گوشی تازه معرفی شده از نظر ابعاد، شباهت زیادی به آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس دارند. همچنین اعلام شده که قرار است لوازم جانبی مختلفی برای آنها عرضه شود. آیفون ۷ قرار است در رنگ‌های مختلفی عرضه شود که می‌توان به رنگ جدید خاکستری تیره اشاره کرد. آیفون ۷ پلاس نیز دارای رنگ‌های مشابهی با مدل معمولی بوده که در میان رنگ‌بندی‌ها می‌توان به رنگ مشکی براق اشاره کرد.
کمپانی اپل اعلام کرده است که از امروز، ۱۷ شهریور ماه، بعد از پایان یافتن کنفرانس خبری‌اش کاربران می‌توانند اقدام به پیش خرید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس کنند. از نظر قیمت نیز گفته شده که این دو تلفن هوشمند تفاوت چندانی با قیمتی که آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در زمان عرضه داشتند نخواهند داشت. قیمت آیفون ۷ از ۶۴۹ دلار آغاز می‌شود و برچسب قیمتی حداقل برای آیفون ۷ پلاس نیز ۷۶۰ دلار خوهد بود.
مسئولین کمپانی اپل اعلام کرده‌اند آیفون‌های جدید در ۲۶ شهریور ماه (۱۶ سپتامبر) عرضه خواهند شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سفارش آنلاین یا رفتن به فروشگاه‌ها اقدام به خرید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس کنند. پیش‌خرید پرچمدار‌های جدید اپل نیز از ۱۹ شهریور (۹ سپتامبر) آغاز می‌شود.

منبع slashgear
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا