اخبار

قیمت و زمان عرضه شیائومی می ۴ اس مشخص شد

در زمانی که هوگو بارا بر روی سن کنفرانس خبری شیائومی در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) در حال صحبت در مورد گوشی جدید شیائومی می ۵ و بدنه‌ی سرامیکی آن بود، گوشی دیگری به نام شیائومی می ۴ اس رونمایی شد که دارای بدنه‌ی فلزی بوده و از پنل عقب و جلوی شیشه‌ای بهره می‌برد. حال خبرها حاکی از این است که قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی نیز مشخص شده است.
همانطور که در خبر رونمایی از گوشی شیائومی Mi 4s گفته شد، این گوشی تقریبا مشخصات مشابهی با Mi 4c دارد که در سال گذشته عرضه گشت. یعنی استفاده از صفحه‌ی ۵ اینچی ۱۰۸۰p، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، و باتری با ظرفیت ۳,۲۶۰ میلی‌آمپبر بر ساعت، اما طراحی آن بهتر شده و از بدنه‌ی باریک‌تری به همراه یک سنسور اسکنر اثر انگشت در عقب خود بهره می‌برد. البته آنچه که در مورد این گوشی بیشتر جلب توجه می‌کند قیمت آن است که به احتمال زیاد باعث خرسندی کاربران چینی خواهد شد.
در این گوشی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی استفاده شده، که در حدود ۲۶۰ دلار قیمت خواهد داشت. البته این قیمتی‌ست که برای بازار چین در نظر گرفته شده و کاربران مستقیما از شیائومی گوشی را خریداری می‌کنند، اما با عرضه‌ی جهانی آن و رسیدن این گوشی به دست مشتریان دیگر مناطق جهان، نباید انتظار قیمتی بیشتر از ۳۰۰ دلار را داشت. با وجود تمام این مسائل، باید قبول کرد که این قیمت برای گوشی با مشخصات ذکر شده قیمتی مناسب به نظر می‌رسد. این گوشی قرار است در ماه فوریه عرضه شود اما روز دقیق آن هنوز مشخص نشده است.
منبع: GSMarena ،  Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا