اخبار

قیمت گلکسی A9 سامسونگ مشخص شد

اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ به صورت رسمی هفته گذشته از پرچم‌دار جدید سری A با نام گلکسی A9 رونمایی کرد. در همین رابطه اکنون به لطف منابع چینی وابسته به این شرکت، اطلاعاتی در رابطه با قیمت گلکسی A9 به بیرون درز کرده است.
روز گذشته یکی از منابع چینی نزدیک به سامسونگ اسکرین شاتی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد که بر اساس آن می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی A9 در کشورهای آسیایی با برچسب ۴۹۵ دلاری عرضه گردد؛ البته لازم به ذکر است که شرکت سازنده تاکنون واکنشی به این اخبار نشان نداده است.
این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶ اینچی فول اچ‌دی، پردازنده ۸ هسته‌ای تازه تغییر نام یافته اسنپ‌دراگون ۶۵۲ کوالکام (۴ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی Cortex A72 و چهار هسته ۱٫۲ گیگاهرتزی A53) به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 510، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت به وسیله درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی (برخلاف پرچم‌دار اصلی سامسونگ) بهره می‌برد.
بخش دوربین این گوشی هوشمند از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دریاچه دیافراگم f/1.9 و لرزش‌گیر OIS به‌عنوان دوربین اصلی به هرماه فلش LED و سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های گلکسی A9  می‌توان به حسگر اثرانگشت، باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی و بهره پیش‌فرض از اندروید ۵٫۱ اشاره کرد.
منبع : gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا