اخبار

قیمت گوشی هواوی پی ۹ و پی ۹ پلاس در ایران چقدر خواهد بود؟

کشور ایران یکی از مناطق مهم و استراتژیک برای فروش برند هواوی است. هواوی توانسته با قیمت‌های مناسب و کیفیت خوب، نیاز بازار ایران را رفع کرده و علاوه بر آن، به فروش و محبوبیت بالا و چشمگیری نیز برسد. برند هواوی امروز ۲ موبایل هوشمند جدید با نام‌های هواوی P9 و هواوی P9 پلاس را به‌صورت رسمی معرفی کرد و قیمت این موبایل را در بازار اروپا اعلام نمود. این موبایل‌ها پرچم‌داران جدید هواوی در سال ۲۰۱۶ خواهند بود.

قیمت گوشی هواوی پی ۹ و پی ۹ پلاس چقدر است؟

موبایل هواوی P9 یک اژدها کوچک نسبت به نسخه پی ۹ پلاس است. این تلفن هوشمند با دو نسخه متفاوت در مقدار حافظه ذخیره سازی و رم در سراسر جهان عرضه خواهد شد. یک نسخه از پی ۹ دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۳ گیگابایت حافظه رم است که دارای قیمت ۵۹۹ یورو خواهد بود. نسخه دیگر این اسمارت فون دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم می‌باشد و قیمت این نسخه ۵۰ یورو بالاتر یعنی ۶۴۹ یورو است. قیمت نسخه پی ۹ پلاس با ظرفیت ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت ۷۴۹ یورو خواهد بود همچنین این موبایل هوشمند در روز ۲۸ فروردین در بازارهای جهانی یعنی حاضر خواهد شد.

چه زمانی موبایل P9 و P9 پلاس در ایران حضور پیدا خواهند کرد؟

موبایل‌های پی ۹ و پی ۹ پلاس طبق بررسی‌های سایت گجت نیوز به‌زودی وارد خاورمیانه و کشور ایران خواهند شد. حضور پی ۹ و پی ۹ پلاس قطعاً هواوی را پیش از پیش در میان ایرانیان معروف و مشهورتر خواهد کرد، اما این اسمارت فون‌های جدید شرکت هواوی در تاریخ ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در ایران معرفی رسمی خواهند شد. فروش این تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ از شرکت هواوی به‌صورت عمومی و سراسری در تمامی مراکز معتبر شرکت هواوی در ایران از اواخر اردیبهشت ماه یا اوایل خرداد ماه ۹۵ آغاز خواهد گردید.

قیمت گوشی هواوی پی ۹ و پی ۹ پلاس در ایران چقدر خواهد بود؟

مشخصات فنی هواوی پی 9 پلاس
موبایل‌های هوشمند شرکت هواوی در ایران طرفداران زیادی دارند و این شرکت با قیمت مناسب و کیفیت بالا همچنان از محبوبترین برند‌ها در میان ایرانیان به شمار می‌رود.
 
قیمت احتمالی پرچمدار جدید شرکت هواوی در ایران به شرح زیر است:

  • موبایل P9-نسخه ۳۲ گیگابایتی به همراه ۳ گیگابایت رم با قیمت ۲ میلیون و ۷۰ تا ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان
  • موبایل P9-نسخه ۶۴ گیگابایتی به همراه ۴ گیگابایت رم با قیمت ۲ میلیون و ۳۳۰ تا ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان
  • موبایل P9 پلاس-نسخه ۶۴ گیگابایتی به همراه ۴ گیگابایت رم با قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا