اخبار

قیمت گوشی وان پلاس ۳ مشخص شد

قیمت گوشی وان پلاس ۳ هم‌زمان با رونمایی از این پرچم‌دار جدید معلوم گردید. سومین نسخه از پرچم‌دار کمپانی وان پلاس رونمایی شد و در نهایت فروش این گوشی از شر سیستم دعوتنامه‌ای که از روز اول برای در اختیار داشتن آن‌ها وجود داشت، خلاص شده و به‌طور گسترده در اختیار کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت.
به همه کسانی که تمایل به خرید این گوشی دارند وعده داده شده که به‌راحتی و بدون هیچ مانعی (در گذشته وجود دعوتنامه‌‌ی خرید برای در اختیار داشتن پرچم‌داران این کمپانی معضلی برای برخی از کاربران شده بود) می‌توانند این گوشی هوشمند را خریداری نمایند.
قیمت گوشی وان پلاس ۳ اکنون تعیین شده و در اولین قدم در دسترس بودن آن در مشخص شد. این گوشی در هند با قیمتی در حدود ۴۲۰ دلار عرضه خواهد شد. برای نسخه ۶ گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، آخرین تراشه قدرتمند کوالکام و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت کننده تصویر نوری، چنین قیمت‌گذاری بسیار خوب و کاملا منطقی است.
قیمت گذاری برای دیگر نقاط جهان که گفته می‌شود این گوشی هوشمند در آن مناطق در دسترس خواهد بود، اعلام شد. قیمت وان پلاس ۳ در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا، چیزی حول و حوش ۳۹۹ دلار یا ۳۰۹ پوند و یا معادل با آن در سایر ارز‌ها خواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا