اخبار

لومیا ۶۵۰ مایکروسافت در هند عرضه شد

لومیا ۶۵۰ تازه‌ترین محصول ویندوزی مایکروسافت است که به‌تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است. درواقع تازه‌ترین و احتمالاً آخرین محصول لومیای مایکروسافت یک گام روبه‌جلو در طراحی محصولات این کمپانی به حسابی می‌آید. از سویی دیگر ویندوز ۱۰ موبایل باعث شده تا لومیا ۶۵۰ در کنار گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL از جمله پرچم‌داران این پلتفرم جذاب باشد. البته این گوشی برخلاف دو مدل قدرتمند ذکر شده، پرچم‌دار میان رده‌ای‌های لومیا خواهد بود.
روز گذشته رسانه‌های هندی خبر خوبی را برای طرفداران مایکروسافت در این کشور آسیایی داشتند. این کمپانی نسخه دو سیم کارتِ لومیا ۶۵۰ را به بازار هند عرضه کرد. بر اساس گزارشات این محصول در رنگ‌بندی سیاه/ سفید و با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش خواهد رسید.
نسل گذشته این گوشی هوشمند لومیا ۶۴۰ بود که با دوربین قدرتمند خودش توانست خیلی زود نزد علاقه‌مندان عکاسی با تلفن همراه محبوب شود. بدون شک این گوشی هوشمند نیز می‌تواند تجربه عکاسی خوبی را به کاربرانش اهدا کند.

لومیا ۶۵۰ ؛ گوشی میان‌رده‌ای‌های ویندوز ۱۰

عرضه لومیا 650 در هند
ازنظر سخت‌افزار نیز باید گفت که لومیا ۶۵۰ می‌تواند به‌عنوان یک میان رده‌ای جذاب عمل کند. این گوشی هوشمند در زیر قاب آلومینیومی خودش میزبان یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۲ است که به‌واسطه پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای (حاوی هسته‌های Cortex-A7) و یک گیگابایت رم وظیفه مدیریت بخش فنی دستگاه را بر عهده خواهند داشت. از دیگر مشخصات لومیا ۶۵۰ مایکروسافت باید به صفحه‌نمایش ۵ اینچی HD بر روی یک پنل AMOLED، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء تا ۲۰۰ گیگابایت)، دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی و همچنین باتری ۲٫۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.
گزینه‌های ارتباطی این گوشی نیز کاملاً متنوع هستند که از آن‌ها می‌توان به ارتباطات ۲G/3G/4G، LTE Cat 4، وای-فای ۸۰۲٫۱۱b/g/n، بلوتوث ۴٫۱، GPS Glonass، A-GPS و Beidou اشاره کرد. علاوه بر آن همان‌طور که گفته شد این گوشی ویندوزی قادر به پشتیبانی از دو سیم‌کارت نیز خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا