اخبار

لو رفتن تصادفی آمار فروش اکس باکس وان

به‌تازگی شرکت الکترونیک آرتز به‌صورت تصادفی اطلاعات آماری مربوط به فروش کنسول اکس باکس وان را فاش کرده‌اند که این آمار در مقایسه با آمار فروش پلی‌استیشن ۴ بسیار ناامیدکننده به نظر می‌رسد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیل Gizmodo، رقابت کنسول‌های بازی در نسل جدید بدون شک با برتری شرکت سونی همراه بوده است و شاید به همین دلیل است که شرکت مایکروسافت در طول چند وقت گذشته از ارائه آمار عددی فروش کنسول خود پرهیز می‌کرده است.
حال مدیر ارشد مالی شرکت الکترونیک آرتز به‌صورت تصادفی آمار فروش این کنسول را فاش ساخته است که این رقم در مقایسه با آمار فروش پلی‌استیشن ۴ به‌هیچ‌عنوان مناسب به‌حساب نمی‌آید.

بر اساس اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسد که مایکروسافت موفق شده است تا تنها ۱۹ میلیون و یکصد هزار کنسول اکس باکس وان را تا پایان سال ۲۰۱۵ به فروش برساند.
این آمار هنگامی وضعیت بغرنج این کنسول را نشان می‌دهند که بدانید شرکت سونی در بازه زمانی مشابه موفق شده است تا ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه را به مشتریان خود عرضه نماید.
حال شرکت مایکروسافت با قطع فرایند تولید اکس باکس ۳۶۰ قصد دارد تا تمام تمرکز خود را بر روی اکس باکس ۱ گذاشته تا بتواند این کنسول را از شرایط فعلی خارج کرده و به وضعیت مناسب بازگرداند.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا