اخبار

لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Yoga با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر معرفی شد

لنوو ( Lenovo ) امروز با دستی پر به نمایشگاه CES لاس وگاس آمده است.این کمپانی پس از رونمایی از محصولات متعدد ، لپ تاپ Thinkpad X1 Yoga خود را با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای نمایشگر معرفی نمود.این لپ تاپ مدل قدرتمند تر Thinkpad X1 Carbon به حساب می آید و همانطور که اشاره شد به صفحه نمایشی چرخشی مجهز گردیده است.

اگر شما لپ تاپی می خواهید که کمی متنوع باشد، Thinkpad X1 Yoga انتخاب شما خواهد بود. نمایشگر این لپ تاپ می تواند تا ۳۶۰ درجه بچرخد و همین موضوع باعث می شود که شما بتوانید از لپ تاپ خود به عنوان یک تبلت نیز استفاده کنید و یا کار های دیگری را انجام دهید. لنوو این محصول را در ۳ مدل عرضه کرده که یکی دارای صفحه نمایش خارق العاده QHD با رزولوشن ۲۵۶۰x1440 با پنل OLED است و دیگری نیز با همین رزولوشن اما با پنل IPS عرضه می شود. اما مدل دیگر، یک صفحه نمایش فول اچ دی با پنل IPS دارد. لنوو برای اولین بار است که در محصولات خود از پنل های OLED استفاده کرده که همین موضوع باعث می شود تصاویر خارق العاده ای را به کاربر نمایش دهد.

از جمله مشخصات سخت افزاری این محصول می توان به ۱۶ گیگابایت حافظه رَم، پردازنده کم مصرف سری U نسل ششم اینتل Core i7 و یک ترابایت حافظه SSD از طریق اتصال PCIe اشاره کرد. این لپ تاپ اولین محصول از سری لپ تاپ های تبدیل پذیر لنوو است که مدلی با امکان پشتیبانی از سیم کارت و اتصال LTE دارد و کاربر می تواند این مدل را نیز با توجه به نیاز خود خریداری کند. پورت های این لپ تاپ عبارتند از:

  • ۳ درگاه USB 3.0
  • یک (OneLink+ (RJ45
  • MiniDP
  • HDMI
  • microSD
  • جک ۳.۵ میلیمتری هدفون

علاوه بر موارد فوق، این لپ تاپ یک قلم استایلوس نیز به همراه دارد و در کنار لپ تاپ شارژ می شود. وزن این لپ تاپ ۱.۲۷ کیلوگرم بوده و ۱۶.۷ میلی متر ضخامت دارد. لنوو نسخه مجهز به پنل OLED این لپ تاپ را از ماه آوریل و با قیمت ۱۴۹۹ دلار عرضه خواهد کرد.
 

۰۶_ThinkPad_X1_Yoga_HERO_SH۰۸_ThinkPad_X1_Yoga_HERO_SH۰۷_ThinkPad_X1_Yoga_HERO_SH۲۱_ThinkPad_X1_Yoga_WriteIT۲۴_ThinkPad_X1_Yoga_Bird-Ey۰۵_ThinkPad_X1_Yoga_HERO_SH۲۳_ThinkPad_X1_Yoga_Thinnes

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا