اخبار

لیست بازی های رایگان ایکس باکس در جولای (تیر)

آیا می دانستید که لیست بازی های رایگان ایکس باکس هر ماه منتشر می شود؟
با پرداخت ۶۰ دلار می توانید اشتراک ایکس باکس لایو گلد را داشته باشید و از این فرصت برای در اختیار داشتن چندین بازی رایگان در هر ماه استفاده کنید. نحوه ی عملکرد این برنامه تقریبا مشابه پلی استیشن پلاس است، البته با یک تفاوت قابل توجه: تمام بازی های رایگان که توسط ایکس باکس لایو گلد ارائه می شوند برای کنسول ایک باکس وان مناسب هستند.
حتی اگر از کنسول ایکس باکس ۳۶۰ استفاده نمی کنید، باز هم می توانید هر ماه بازی های رایگان ایکس باکس ۳۶۰ را دانلود کرده و از آنها در کنسول ایکس باکس وان استفاده کنید؛ تمام این بازی ها در ایکس باکس وان نیز اجرا می شوند.
 
بازی بنر ساگا ۲  The Banner Saga 2
بازی بنر ساگا 2 The Banner Saga 2.
بازی بنر ساگا ۲ از دسته بازی های تاکنیکی و اجرا در نقش است که از تصویرگری فیلم های انیمیشنی دیزنی برخوردار است. البته لازم به ذکر است که نباید با دیدن سبک رنگارنگ آن گمراه شوید؛ بازی بنر ساگا ۲، روایت داستانی غنی و مکانیک های مبارزاتی فوق العاده ای را به اجرا می گذارد. این بازی برای کنسول ایکس باکس وان طراحی شده و از اول جولای (۱۱ تیر) تا آخر این ماه (۱۰ مرداد) در دسترس خواهد بود.
.
بازی tumblestone
بازی tumblestone.
بازی tumblestone از دسته بازی های معمایی شبیه به کندی کراش است که در آن باید شکل های مشابه را به هم متصل کرد. در این بازی می توان از مود رقابتی و امکان بازی با چند کاربر به صورت همزمان نیز بهره برد. البته مود تک نفره نیز در این بازی فعال خواهد بود. شما در مود چند نفره، بازی سایر همبازی ها را روی نمایشگر مشاهده می کنید؛ بنابراین با ایجاد تعادل بین سرعت و دقت خود باید قبل از موفقیت سایر همبازی ها، صفحه ی خودتان را از سنگ ها پاک کنید. این بازی برای پلت فرم ایکس باکس وان طراحی شده و از ۱۶ جولای (۲۶ تیر) تا ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد) در دسترس قرار دارد.
.
بازی تام کلنسی رنگین کمان وگاس ۲  Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2
بازی تام کلنسی رنگین کمان وگاس 2 Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2.
بازی تام کلنسی، یکی از بازی های کلاسیک ایکس باکس ۳۶۰ است که در حال حاضر برای کنسول ایکس باکس وان نیز در دسترس قرار دارد. این بازی کاملا استاندارد بوده اما تم بازی تک نفره در فضای نظامی و هیجان بالای آن، این بازی را به فیلم های اکشن تبدیل کرده است. این احتمال وجود دارد که قسمت های تکنیکی در جدید ترین نسخه ی سری بازی های تام کلنسی یعنی Rainbow Six Siege، تقویت شده باشند. با تمام این اوصاف، نسخه ی رنگین کمان وگاس ۲ هنوز هم ارزش بازی کردن را دارد. این بازی برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان طراحی شده و از اول جولای (۱۱ تیر) تا ۱۵ جولای (۲۵ تیر) در دسترس خواهد بود.
.
بازی تکامل ترون Tron: Evolution
بازی تکامل ترون Tron: Evolution.
این بازی در مقایسه با بازی های بسیار هیجان انگیز حال حاضر، نقطه ی قوت بخصوصی ندارد اما اگر از دنیای ترون با سبک ظریف آن لذت می برید، پیشنهاد می کنیم که این بازی را دانلود کنید. داستان این بازی از فیلم میراث ترون در سال ۲۰۱۰ الهام گرفته است، بنابراین برای هواداران مجموعه فیلم های ترون بسیار جذاب خواهد بود؛ البته ویژگی های تصویری بالای این بازی را نمی توان نادیده گرفت. بازی تکامل ترون نیز برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان طراحی شده و از ۱۶ جولای یعنی ۲۶ تیر تا ۳۱ جولای (۱۰ مرداد) برای دانلود آماده است.
در آخر باید به نکته ی مهمی درباره ی Games With Gold اشاره کرد: برخی از بازی ها در تمام طول ماه در دسترس قرار دارند، این در حالیست که برخی دیگر تنها در مدت زمان محدودی از ماه قابل دانلود هستند. بنابراین اگر بازی خاصی را مد نظر دارید پیشنهاد می کنیم که به تاریخ آن دقت کنید.
لازم به ذکر است که هنوز یکی از بازی های رایگان ماه گذشته یعنی The Crew تا ۱۵ جولای این ماه در دسترس قرار دارد، پس هرچه سریع تر نسبت به دانلود آن اقدام کنید.
منبع: techinsider

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا