اخبار

مادربوردهای سری ۱۰۰ ایسوس از پردازنده های KabyLake اینتل پشتیبانی می کنند

به زودی در کشور ما هم می توان پردازنده های نسل هفتم اینتل که «KabyLake» نام گرفته اند را خریداری کرد. بر همین اساس اکنون نمایندگی ایسوس در ایران با ارسال یک بیانیه خبری برای دیجیاتو، اطلاع می دهد که کاربران می توانند با آپدیت کردن بایوس مادربوردهای سری ۱۰۰ ایسوس، پشتیبانی از نسل هفتم پردازنده های اینتل را به دست آورند.

در ادامه، متن کامل بیانیه خبری ایسوس را مطالعه می فرمایید که توسط همین شرکت به رشته تحریر درآمده است.

به روز رسانی با ساده ترین روش ممکن

EZ Flash 3-w700

ایسوس با استفاده از راهکار EZ Flash 3 امکان به روزرسانی امن و راحت را برای کاربران خود مهیا کرده است. به این منظور فقط کافی است وارد بایوس شوید. به بخش به روزرسانی بایوس توسط EZ Flash 3 مراجعه کرده و روی دکمه دریافت از اینترنت کلیک کنید. مادربورد به طور خودکار آخرین نسخه بایوس سازگار با مادربورد شما را دریافت کرده و پس از اعتبارسنجی، به روزرسانی را انجام می دهد.

Kaby Lake-w700

همچنین در صورتی که از مادربوردهای رده بالا استفاده می کنید، می توانید با دریافت بایوس از سایت ایسوس، آن را درون یک حافظه فلش قرار داده و فقط برای سه ثانیه دکمه USB BIOS Flashback یا ROG Connect را فشار دهید تا به طور کاملاً اتوماتیک بایوس از فلش شما خوانده شده و به روز رسانی انجام پذیرد.

با توجه به تاریخچه مشکلات پیش آمده در هنگام بروز رسانی بایوس، ایسوس پس از چند مرحله چک کردن فایل، بروزرسانی کامل را بدون خطا انجام می دهد. برای دریافت و اطلاع از آخرین بروزرسانی ها به سایت ایسوس مراجعه نمایید.

منبع : دیجیاتو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا