اخبار

مارک زاکربرگ تمام برنامه های مهیج فیسبوک را در کنفرانس F8 خلاصه کرد

به وضوح می توان متوجه شد که فیسبوک دستاوردهای زیادی برای به اشتراک گذاری در این کنفرانس داشته، ولی از جهتی از پراکندگی ایده ها در این کمپانی خبر می دهد، گویی فیسبوک به هر موضوع جدیدی که در حال حاضر در دنیای تکنولوژی مطرح است نگاهی انداخته و سعی کرده حرفی در آن خصوص زده باشد، حتی اگر موضوع مورد نظر هیچ ربطی به شبکه های اجتماعی آنلاین نداشته باشد.
 
زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک، برنامه ده ساله آینده این شرکت را در یک چارت در معرض دید حضار قرار داد که در آن چارت مشخص شده بود در سه سال آینده فیسبوک تمرکز خود را بر گسترش اکوسیستم های خود قرار خواهد داد؛ به این معنی که سعی خواهد کرد تمامی افراد و کسب و کارهای موجود را به استفاده از فیسبوک به دلایل مختلف تشویق کند.
 
در پنج سال آینده، فیسبوک از طریق اپلیکیشن های متعدد خود شامل مسنجر، واتس اپ، ویدیو، سرچ، گروپس و اینستاگرام سایه خود را هر چه سنگین تر بر جامعه خواهد افکند.
 
و در طی ده سال آینده فیسبوک به طور کامل فعالیت خود را معطوف به تکنولوژی خواهد کرد و در آن زمان است که به تمام ایده ها و برنامه های خود دست خواهد یافت.
 
زاکربرگ در نهایت و برای ایجاد ارتباطی معنایی بین تمامی این برنامه ها، اهداف فیسبوک را در مطلبی که در فیسبوک به اشتراک گذاشت تشریح کرد:
 

در طول زمان، ما هواپیما ها و ماهواره هایی خواهیم ساخت که همه مردم را به اینترنت متصل می کند، به سراغ هوش مصنوعی خواهیم رفت که ارتباط ما را با سرویس های مختلف تسهیل می کند، و واقعیت مجازی را بسط خواهیم داد که به ما امکان می دهد تجربه ای کاملا متفاوت از دنیای اطرافمان کسب کنیم.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا