اخبار

مافیا ۳ به گوشی های موبایل می آید

اگر از بازی باز های حرفه ای هستید و یا علاقه مند به سری بازی های اکشن یا ماجراجویی باشید، مطمئنا چشم انتطار انتشار نسخه جدید بازی مافیا هستید تا بار دیگر به فضای چشم نواز و پر رمز و راز آن برگردید.

بازی اکشن – ماجراجویی مافیا III بنا بر اعلام شرکت سازنده قرار است در تاریخ ۱۶ مهر برای تمامی پلتفرم ها از جمله اندروید، آی او اس، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، کامپیوتر و مک منتشر شود.
با این حال، بازی باز هایی که ترجیح می دهند با صفحه نمایش های کوچکتر بازی مورد علاقه خو درا بازی کنند، باید خوشحال باشند چون یک نسخه موبایل از مافیا III نیز راه اندازی شده که در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این نسخه از مافیا که قرار است با نام Mafia III: Rivals ارائه شود، در هر دو پلتفرم آندروید و آی او اس در تاریخ ۱۶ مهر قابل دانلود خواهد بود و در همان روز نیز این بازی برای کنسول ها، کامپیوتر و مک منتشر می شود.
بازی باز ها می توانند در فضای New Bordeaux با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند تا مرگبارترین و خطرناک ترین افراد مشخص شوند! در ادامه باید گفت که بازی باز ها در این بازی با بیش از ۴۰ سردسته جزم و جنایت آشنا می شوند که مطمئنا برای آن ها جذاب خواهد بود؛ البته اگر از طرفداران پر و پا قرص این سری از بازی ها باشید، مطمئنا بسیاری از این افراد خلافکار را از قبل می شناسید. البته با این حال چیزی از جذابیت های این بازی کاسته نمی شود.
به طور طبیعی، این سردسته های خلافکار بدون در اخیتار داشتن اسلحه های مرگبار و قدرتمند، بی گدار به آب نمی زنند؛ بنابراین، توسعه دهندگان این بازی یک دسته از انواع اسلحه های مرگبار و قوی را در این بازی اضافه کرده اند تا رئسای باند های مختلف بتوانند افراد زیر دست خود را با آن ها تجهیز کنند و در نبرد ها پیروز شوند.
البته هدف اصلی این بازی، تصرف اموال دشمنان، غارت و جمع آوری غنیمت و شکست دادن ارازل و اوباش گروه های مخالفی است که سعی در فروپاشی گروهک شما و جلوگیری از به ثمر رسیدن برنامه ها و نقشه های شما هستند.
اگرچه نمی توان این بازی را دانلود کرد، اما علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت این بازی، یک پیش ثبت نام انجام دهند تا در موقع انتشار بازی در تاریخ ۱۶ مهر، بتوانند از مزایا و تحفیف های ویژه و نیز امتیار های در نظر گرفته شده بهره مند شوند. با این حال، خالی از لطف نیست که بگوییم این نسخه از بازی به صورت رایگان بر روی دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه می شود تا بدین ترتیب، کاربران موبایل در پوست خود نگنجند!
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا