اخبار

مایکروسافت بزودی بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ موبایل را ارائه می‌کند

اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که در انتظار انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ برای موبایل نشسته‌اید، باید بدانید که روزهای انتظار در حال سر رسیدن است و مایکروسافت در آینده‌ی نزدیک این نسخه از سیستم‌عامل خود را برای تمام کاربران منتشر خواهد کرد.

در حال حاضر فقط کاربران برنامه‌ی ویندوز اینسایدر مایکروسافت قادر هستند تا نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را روی گوشی‌های هوشمند ویندوزفونی خود نصب کنند. مایکروسافت پیش از این وعده داده بود که این نسخه از سیستم‌عامل خود را در دسامبر سال جاری برای کاربران منتشر خواهد کرد. با وجود اعلام مایکروسافت، این مهم در ماه دسامبر به حقیقت نرسید و مشخص شد که سال ۲۰۱۶ زمانی است که می‌توان انتظار انتشار عمومی ویندوز ۱۰ برای موبایل را داشت.
روز گذشته اپراتور مخابراتی وودافون در استرالیا اعلام کرد که در انتظار دریافت این نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت برای تست در تلفن‌های ویندوزفونی است که توسط این اپراتور مخابراتی به فروش رسیده است. وودافون ابراز امیدواری کرده تا ویندوز ۱۰ موبایل را تا انتهای ماه جاری میلادی دریافت کند. همچنین باید به اپراتور اسپانیایی Movistar نیز اشاره کرد که درصدد انتشار ویندوز ۱۰ موبایل تا انتهای ماه جاری میلادی است.
پس از انتشار اخبار در مورد برنامه‌های اپراتورهای مخابراتی به منظور انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل، حال حساب کاربری پشتیبانی از لومیا در توییتر، اعلام کرده که نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل بزودی منتشر خواهد شد. در صورتی که توییت مایکروسافت را در کنار اطلاعات ارائه شده توسط اپراتورهای مخابراتی قرار دهیم، می‌توان نتیجه گیری کرد که بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌‌های هوشمند مبتنی بر ویندوزفون ۸.۱ تا نیمه‌ی دوم ماه ژانویه ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط حساب کاربری لومیا در توییتر، گوشی‌های هوشمندی می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند که حداقل ۸ گیگابایت حافظه‌ی خالی داشته باشند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که تمام گوشی‌های هوشمندی که ویندوز ۱۰ را دریافت خواهند کرد قادر نیستند از تمام ویژگی‌های این سیستم عامل استفاده کنند. شماری از امکانات نرم‌افزاری ارائه شده روی این سیستم‌عامل نیازمند قابلیت‌های سخت‌افزاری است که فقط روی شماری از گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است. ضمنا باید به این موضوع اشاره کرد که گوشی‌های هوشمندی که بروزرسانی Lumia Denim 8.10,14219.341 را دریافت کرده‌اند، می‌توانند به ویندوز ۱۰ موبایل بروزرسانی شوند.
منبع : فون آرنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا