اخبار

مایکروسافت بند با امکانات جدید کنترل موسیقی و حرکات بروزرسانی شد

مایکروسافت به تازگی دستبند سلامتی جدیدش را به محبوب‌ترین ویژگی برای کاربران یعنی کنترل موسیقی مجهز کرده است. این ویژگی که کاربران شدیدا آن را درخواست کرده بودند در آخرین بروزرسانی ارائه شده و با تمامی نرم‌افزارهای پخش موسیقی در تمامی سیستم‌عامل‌ها کار می‌کند.
حال کاربران با آخرین بروزرسانی اعمال شده بر روی دستبند سلامتی مایکروسافت می‌توانند به کنترل موسیقی بپردازند. این کنترل شامل اجرای آهنگ، متوقف کردن و یا نگه داشتن آن، رفتن به آهنگ بعدی یا آهنگ قبلی و تنظیم میزان صدا است که هم‌ اکنون در مایکروسافت بند پشتیبانی می‌شوند. علاوه بر این مایکروسافت با همکاری اسپاتیفای، در حال ساخت قطعه‌های موسیقی برای تعطیلات است. لازم به ذکر است که هر اپلیکیشنی که بتواند از طریق بلوتوث به این بند متصل شود، می تواند کنترل موسیقی را در دست بگیرد.
علاوه بر کنترل موسیقی، مایکروسافت این بند را به یکی از قابلیت‌های اپل واچ مجهز کرده است؛ این قابلیت که کاربران آن را آزاردهنده‌ترین ویژگی یاد می‌کنند، به کاربران اجازه‌ی دریافت اعلانیه‌ها هنگامی که کاربر مدت زمان زیادی نشسته است را می‌دهد. البته مایکروسافت این ویژگی را به نحو دیگری مدیریت کرده؛ بطوریکه در صورت رضایت کاربر، این قابلیت فعال می‌شود. همچنین تنظیماتی برای غیر فعال کردن این اعلان‌ها برای یک دوره‌ی کوتاه، مثلا زمانی که قصد خوابیدن دارید هم فراهم شده است.
شرکت مایکروسافت طراحی ویندوز خود را به بند سلامتی نیز آورده که از این‌رو گزینه‌ی مخصوص تمرینات به صورت کاشی روی بند ظاهر می‌شوند. به واسطه‌ی این گزینه می‌توان کالری‌های سوزانده شده، نبض و طول تمرینات را چک کرد. همچنین دسترسی به تمرینات محبوب مانند یوگا و بدنسازی سهولت بخشیده شده و اطلاعات درون Microsoft Health به صورت گروهی در این دسته‌ها نشان داده می‌شود.
این بروزرسانی هم اکنون آماده دریافت و نصب بر روی مایکروسافت بند ۲ است؛ البته در حال حاضر این کمپانی بروزرسانی مذکور را برای مایکروسافت بند ۱ ارائه نکرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا