اخبار

مایکروسافت در حال آزمایش پروتوتایپ های مختلف کنسول جدید Xbox است

یک روز از فاش شدن اطلاعات جدید کنسول PS4.5 نگذشته که Tom Warren گزارشی را منتشر کرده مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال آزمایش روی نمونه های اولیه ی مختلف کنسول جدید ایکس باکس است.این گزارش برگرفته از اطلاعات اینسایدر هایی است که با برنامه های مایکروسافت برای ایکس باکس آشنا هستند.
 
new xbox
 
در میان این پروتوتایپ ها،نمونه هایی وجود دارند که ماژولار هستند یعنی مانند یک PC قابل ارتقا هستند!.تعدادی از این نمونه ها با اجزای ارتقا یافته که شما برای افزایش بهره وری کامپیوتر گیمینگ خود استفاده می کنید،تست شده اند.
این مطالب با نظرات رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت،آقای Phil Spencer درباره ی اینکه مایکروسافت در نهایت چگونه با ویژگی های سخت افزاری جدید مناسب یک نسل ظاهر خواهد شد شباهت دارند چون آقای اسپنسر این نکته را یادآوری کرده که این اتفاق در این نسل اتفاق خواهد افتاد و بطور شفاف مشخص نموده که شما هرگز ایکس باکس خود را با پیچ گوشتی باز نخواهید کرد تا قطعات جدید را نصب کنید.
اضافه بر این،اخیرا آقای اسپنسر به فن های ایکس باکس گفته که یک Xbox One & half را در نظر نگیرند.او گفته: من طرفدار Xbox One & half نیستم. اگر میخواهیم رو به جلو حرکت نماییم باید با اعداد بزرگ به جلو برویم.برای ما ایکس باکس به بهترین وجه کار می کند،قابل اعتماد است و سرور ها به بهترین نحو دارند کار میکنند. اگر ما میخواهیم با همه چیز پیشرفت کنیم،همانگونه که گفتم من برای مردم تغییرات واقعا اساسی میخواهم-یک ارتقا.!
ذکر این نکته ضروری است که این باری صاحبان پلتفرم غیر معمول نیست که برای بهترین عملکرد آزمایشات مختلفی را انجام دهند. مایکروسافت نمونه های اولیه ی بیشماری برای ایکس باکس وان درست کرده بود و همینطور این کمپانی برای یافتن بهترین طراحی کنترلر،بیش از ۲۰۰ نمونه را امتحان کرده بود.
یک از اعضای NeoGAF به نام Ekim اخیرا یک مدرک از FCC بدست آورده مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال آزمایش یک چیپ وایرلس جدید برای Xbox One است. جالبتر از آن این است که توافق نامه ی عدم افشاگری FCC و مایکروسافت در ۲۵ ژوئن یعنی کمتر از دو هفته از کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 به پایان می رسد.
حال باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت برای هوادارانش چه سورپرایزی دارد.
منبع:GameSpot

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا