اخبار

مایکروسافت در حال کار بر روی گوشی های جدید خانواده لومیا با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰

 

خبری از مدل مفهومی Lumia 940 مایکروسافت,مدل مفهومی Lumia 940,خبری از مدل مفهومی Lumia 940 مایکروسافت,Lumia 940,شرکت مایکروسافت,سایت خبری موبایلستان,Mobile news,ویندوز موبایل 10

 
مدتی است که شایعه شده مایکروسافت سال آینده گوشی پرچم دار جدید خود را با نام سرفیس فون ( Surface Phone ) معرفی خواهد کرد.حالا بر اساس اطلاعاتی که توسط وب سایت NPU  منتشر شده است ، سرفیس فون تنها گوشی رده بالای این شرکت برای سال ۲۰۱۶ نخواهد بود و این کمپانی در حال کار بر روی دو گوشی ویندوزی از خانواده ی لومیا است که از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهند برد.
سایت NPU تنها به این موضوع بسنده نکرده است و همچنین اعلام کرده است که در حالی که بسیاری از وب سایت ها تنها اطلاعاتی از وجود سرفس فون به عنوان پرچمدار آینده مایکروسافت را تا کنون منتشر کرده اند، منابع ما به برخی از ویژگی های این گوشی نیز اشاره کرده اند که از جمله ی آن ها می توان به قابلیت پشتیبانی از برنامه های win32 همچنین نسخه ی بهبود یافته ی قابلیت کانتینیوم اشاره کرد. وب سایت NPU همچنین پیش از این نیز اعلام کرده بود که گوشی سرفس فون با پردازنده اینتل همراه خواهد بود.
این وب سایت اشاره کرده است که حداقل دو پرچمدار برای سال ۲۰۱۶ در حال تست شدن هستند، اما انتظار نمی رود که تا اواخر سال ۲۰۱۶ شاهد معرفی این پرچمداران باشیم. همچنین بر اساس اعلام این وب سایت، انتظار می رود که در پرچمداران سری لومیا سال ۲۰۱۶ که ظاهراً با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ همراه خواهند بود، از نسخه بهبود یافته خنک کننده مایع به کار رفته در لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال، بهره گرفته شود.
پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ که با استفاده از تکنولوژی ۱۴ نانومتری ساخته شده است، با پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ همراه خواهد بود که نسبت به نسل گذشته خود یعنی پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۳۰ به کار رفته در اسنپدراگون ۸۱۰، ۴۰ درصد سریع تر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا