اخبار

مایکروسافت نقشه راه ویندوز ۱۰ را منتشر کرد

دنبال‌کردن ویژگی‌های ویندوز ۱۰ می‌تواند سخت باشد. اما حالا مایکروسافت نقشه راه ویندوز ۱۰ را منتشر کرده که به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های جدید را بهتر بشناسید و بدانید که چه ویژگی‌هایی در حال توسعه هستند. این نقشه راه که بیشتر کاربران تجاری را هدف قرار داده است، برای همگان در دسترس است. این نقشه راه، ویژگی‌ها را به پنچ دسته اخیرا در دسترس، پیش‌نمایش عمومی، در حال توسعه، لغوشده و آرشیو دسته‌بندی می‌کند.
جنبه «در حال توسعه» چند ویژگی را به ویندوز ۱۰ خواهد آورد که ممکن است کاربران عادی را خوشحال کند. یکی از این ویژگی‌ها بازکردن پی‌سی ویندوزی خود با استفاده از گوشی است. این ویژگی از موبایل ویندوز یا اندروید شما به عنوان مرکز اعتبار برای بازکردن پی‌سی استفاده می‌کند. همچنین مایکروسافت در حال کارکردن بر روی بازکردن پی‌سی از طریق یک پی‌سی دیگر نیز هست. ویژگی دیگر امکان اشتراک مانیتور با دیگر پی‌سی‌ها است. دریافت نوتیفیکیشن از وب‌سایت‌هایی که دوست دارید زمانیکه وب‌گردی نمی‌کنید، بهبود مایکروسافت پاسپورت و تجمیع کورتانا و اکشن‌سنتر از دیگر ویژگی‌های ویندوز ۱۰ هستند.
یکی از جالب‌ترین ویژگی‌ها، تجربه نمایشگر از راه‌دور است. این ویژگی این امکان را به کاربران می‌دهد که از گوشی،‌ تبلت یا پی‌سی ویندوز ۱۰ خود استفاده کرده و نمایشگر آن را به نمایشگری برای دستگاه‌هایی که از هسته اینترنت اشیا مایکروسافت استفاده می‌کنند و صد البته فاقد نمایشگر هستند، تبدیل کند. البته مایکروسافت هشدار داده که ممکن است اسم این ویژگی بعدها تغییر کند.
اگرچه این نقشه راه برای کاربران تجاری نوشته شده است اما بیشتر آن برای کاربران عادی نیز در دسترس خواهد بود. اینگونه نقشه‌ راه‌ها برای سازمان‌هایی مفید خواهد بود که ویندوز ۱۰ را زیر نظر دارند یا به فکر مهاجرت به این سیستم عامل هستند. به دلیل اینکه این ویژگی‌ها به زودی در دسترس خواهد بود، سازمان‌ها قادر هستند زیرساخت‌های کامپیوتری خود را بگونه‌ای طراحی کنند که بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا