اخبار

مایکروسافت پشتیبانی از بیت کوین را در استور خود متوقف کرد

بیت کوین نوعی پول مجازی است که در بستر اینترنت چه آنلاین و چه آفلاین، به عنوان راهی برای دریافت و پرداخت به شمار می‌رود. مایکروسافت از سال ۲۰۱۴ از این واحد پول در استور خود پشتیبانی می‌کرد که حال این کمپانی پرداخت به وسیله‌ی بیت کوین را متوقف کرده است.
 بر اساس گزارش وب‌سایت Softpedia، شرکت مایکروسافت پشتیبانی از واحد پول دیجیتالی بیت کوین را در فروشگاه استور متوقف کرده است. این واحد پول از سال ۲۰۱۴ برای پرداخت‌های دیجیتالی در استور ویندوز ۱۰ به کار برده می‌شد.
اخیرا مایکروسافت در پرونده‌ی راهنمای کوتاه شرایط و ضوابط وب‌سایت خود، اعلام کرده که دیگر از بیت کوین پشتیبانی نمی‌کند. دلیل این کار مایکروسافت هنوز به طور کامل مشخص نیست و انتظار می‌رود این کمپانی توضیحی برای عدم پشتیبانی از بیت کوین ارائه دهد. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت به دلیل استقبال نشدن از این روش پرداخت در فروشگاه ویندوز، آن را کنار می‌گذارد.
مایکروسافت از سال ۲۰۱۴ بیت کوین را به عنوان راهی برای پرداخت خرید‌ها در فروشگاه ویندوز به کاربران ارائه کرده است. در آن زمان پشتیبانی مایکروسافت از این واحد پول، خبر بسیار مهمی بود و انتظار می‌رفت بیت کوین نیز به عنوان یک واحد پول رمزنگاری شده‌ی بزرگ در استور ویندوز تبدیل شده و کاربران از آن به عنوان راه دوم برای پرداخت‌های خود استفاده کنند.
اگر تا به حال از بیت کوین در اکانت مایکروسافت خود استفاده کرده‌اید، مانده حسابتان منقضی نشده و هنوز می‌توانید از آن‌ها برای خرید برنامه‌ها و بازی‌ها استفاده کنید؛ اما مایکروسافت دیگر از پرداخت‌های جدید به وسیله‌ی بیت کوین پشتیبانی نمی‌کند.

منبع : pcworld

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا