اخبار

مایکروسافت کاشی های ویندوز ۱۰ را تعاملی می کند

 انتظار داریم که در کنفرانس پیش‌رو مایکروسافت، اطلاعات تازه‌ای از بخش‌های جدید ویندوز ۱۰ بشنویم. کنفرانس بیلد که هر ساله برای توسعه دهندگان از طرف مایکروسافت میزبانی می‌شود درباره دستگاه‌ها و سیستم‌عامل این کمپانی خبر‌های جدیدی را به گوش دوستداران فناوری می‌رساند.
در بخشی از اطلاعات مربوط به این کنفرانس که به تازگی منتشر شده، در زیر عبارت “What’s New for Tiles and Toast Notifications” این توضیحات آمده است:
اطلاعیه‌ها بخشی ضروری برای برقراری ارتباط در ویندوز هستند. ما در حال ساخت پایه‌های Action Center هستیم تا به توسعه دهندگان انعطاف پذیری بالایی در Adaptive Toasts بدهیم. ما API قدرتمندی را معرفی خواهیم کرد که شکل جدیدی از اپلیکیشن‌ها را فعال می‌کند تا استفاده از بخش اطلاعیه‌ها تبدیل به تجربه‌ای خلاقانه برای کاربران شود. کاشی‌های زنده با قابلیت‌های شگفت‌انگیز جدید همراه شده‌اند که درخواست‌های زیادی برای اضافه شدن‌ آن‌ها وجود داشت.

مایکروسافت کاشی های ویندوز 10 را تعاملی می کند + عکس

ظاهرا مایکروسافت قصد دارد بخش Adaptive Toast را با API جدیدی برای اطلاعیه‌ها همراه کند. اما در همین بخش مایکروسافت به نکته دیگری به عنوان «درخواست‌های زیادی برای اضافه شدن این ویژگی‌ها» اشاره کرده که نشان از قابلیت‌های جدید برای کاشی‌های زنده دارد.
ظاهراً احتمال ایجاد کاشی‌های تعاملی بسیار بالا است. در حقیقت موضوعی که این شایعه را جان می‌بخشد انتظارات از گوشی پرچم‌دار Nokia McLaren بود که هیچگاه معرفی نشد اما در همان زمان بحث درباره «کاشی‌های زنده تعاملی» آن بسیار داغ بود. حالا ممکن است پس از گذشت زمان، مایکروسافت به فکر افتاده تا این ویژگی را شاید به شکل جدید و کامل شده‌ای به ویندوز ۱۰ بیاورد. این ویژگی را می‌توان شبیه ویژگی ۳D Touch اپل دانست که برای مثال با فشردن گوشه یک کاشی ویندوز، محیط جدید و البته تعاملی پیش روی شما ظاهر می‌شود که می‌توان پیام‌ها را به صورت سریع جواب داد یا اطلاعات جدیدی به تقویم اضافه کرد.

منبع: زومیت
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا