اخبار

مایکروسافت گوشی ساده Nokia 230 را با بدنه آلومینیومی و در دو نسخه معرفی کرد

مایکروسافت حدود دو سال پیش بخش کسب‌وکار موبایلی نوکیا را طی قراردادی خریداری کرد، از این رو یک شبه به یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند و کلاسیک تبدیل گردید. ردموندی ها گوشی‌های سری لومیا را از آن زمان با برند خود و گوشی‌های کلاسیک را با همان برند شناخته شده نوکیا به خصوص در بازار کشورهای در حال توسعه عرضه می‌کنند. در همین رابطه این شرکت  صبح امروز نیز گوشی ساده Nokia 230 را با بدنه آلومینیومی رونمایی کرد.
بر این اساس  گوشی ساده Nokia 230 با وزنی معادل ۹۱٫۸ گرم و ابعاد ۱۲۴٫۶ در ۵۳٫۴ در ۱۰٫۹ میلی‌متر از بدنه‌ای با فریم فلزی و قابی از نجس پلی کربنات بهره برده و دارای نمایشگری ۲٫۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ است.
بر اساس ادعا شرکت سازنده، باتری ۱,۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول می‌تواند تا ۲۷ روز کار مداوم دوام در حالت تک سیم‌کارت و ۲۲ روز در حالت دو سیم‌کارت دوام آورد.Nokia 230 به دلیل استفاده از پلتفرم اختصاصی تنها دارای ۱۶ مگابیت حافظه رم بوده با این حال به طور پیش‌فرض از اپلیکیشن هایی همچون Opera Mini, Bing Search و MSN weather بهره می‌برد. به یا داشته باشید که تنها می‌توانید در این محصول به حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی با استفاده از کارت حافظه جانبی دسترسی پیدا کنید، زیرا فضای داخلی چندانی در اختیارتان نخواهد بود.
از دیگر ویژگی‌های Nokia 230 که قرار است در دو نسخه تک و دو سیم‌کارت از ماه آینده با قیمت ۵۵ دلار راهی بازار شود می‌توان به دوربین اصلی ۲ مگا پیکسلی با قابلیت عکس‌برداری با رزولوشن ۱,۶۰۰ در ۱,۲۰۰ پیکسل و فیلم‌برداری با وضوح ۲۴۰p، دوربین سلفی ۲ مگا پیکسلی برای انجام مکالمات تصویری، بلوتوث ۳، گیرنده امواج رادیو، درگاه میکرو یو‌اس‌بی، جک ۳٫۵ میلی‌متر صدا و پشتیبانی از شبکه GSM با محدوده فرکانسی ۹۰۰MHz/1800MHz اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا