اخبار

مایکروسافت یکبار دیگر Gears of War 4 را در کنفرانس E3 2016 خود به نمایش در می آورد

بدون شک کمپانی مایکروسافت در لحظات آخر برنامه ریزی خود برای نمایشگاه E3 امسال به سر می برد و اخیرا به صورت رسمی تایید نموده که باید طی این همایش، منتظر رونمایی از محتویات جدیدی برای بازی انحصاری Gears of War 4 باشیم.
مدیر استودیوی Coalition، که ساخت نسخه جدید Gears of War را به جای Epic Games برعهده دارد، راد فرگوسن اخیرا توییتی در توییتر ارسال نموده و نوید نمایش محتویات جدیدی از Gears of War 4 را طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 داده است.
در همین حال، فیل اسپنسر، مدیر برند ایکس باکس نیز به تکمیل سخنان وی پرداخت و از مردم خواست تا به مشاهده کنفرانس مایکروسافت طی این همایش بنشینند چراکه محتویات فراوانی برای گیمرها آماده شده است. بنابر توییت اسپنسر، می توان به این نتیجه رسید که برنامه ریزی های مایکروسافت برای کنفرانس خبری به پایان رسیده است اما هنوز باید به ریزه کاری هایی دیگر توجه شود.
Gears of War 4 تنها یکی از عناوین انحصاری بزرگ ایکس باکس وان است که در کنفرانس مایکروسافت به نمایش درخواهد آمد. مایکروسافت از چند سال پیش، حضور نسخه جدید سری بازی مسابقه رانی Forza را در E3 2016 تایید کرده بود و احتمالا باید منتظر رونمایی از Forza Horizon 3 باشیم. عناوین Scaelbound و Crackdown 3 و نیز Halo Wars 2 از دیگر بازی هایی هستند که طی کنفرانس مایکروسافت به نمایش درخواهند آمد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا