اخبار

مجموع فروش گلکسی S6 و S6 اج در سال ۲۰۱۵ به ۴۵ میلیون دستگاه خواهد رسید

پس از عرضه‌ی محصولات پرچمدار به بازار از سوی کمپانی‌های مطرح، تا زمان ارائه‌ی آمار رسمی از سوی کمپانی، گمانه‌های متعددی در خصوص میزان فروش محصول مورد نظر مطرح می‌شود. گلکسی S6 نیز از جمله‌ی این گجت‌ها است. بنابر شنیده‌های اخیر، سامسونگ امسال موفق به عرضه‌ی ۴۵ میلیون دستگاه گلکسی S6خواهد شد.
براساس گزارش‌های منتشر شده، با وجود ادعای متخصصان سامسونگ، مبنی بر عملکرد موفق این کمپانی در عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 اج، این کمپانی به اندازه‌ی مورد نظر موفق عمل نکرده و کاهش سفارش تولید قطعات به میزان ۱۶ درصد گواهی بر این ادعا است.
حال Korea Herald گزارشی منتشر کرده که براساس آن، سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی موفق به فروش ۴۵ میلیون دستگاه گلکسی S6 خواهد شد. آمار ارائه شده نزدیک به رقم ۵۰ میلیون دستگاهی است که پیش‌تر به آن اشاره شده بود.
گزارش Deutsche Bank در این خصوص چنین اظهار نظر می‌کند:
 
 
سامسونگ در حال حاضر در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند پایین تا میان‌رده با مشکلاتی دست به گریبان است؛ هرچند به نظر می‌رسد دو گوشی‌هوشمند گلکسی S6 و S6 اج قادر خواهند بود تا روی هم، ۴۵ میلیون دستگاه از آمار عرضه‌ی سامسونگ را به خود اختصاص دهند.

در صورتی که سامسونگ قادر به عرضه‌ی این میزان گوشی باشد، پس باید مجموع فروش دو پرچمدار جدید سامسونگ را برابر با فروش گلکسی S4 این کمپانی بدانیم. حال باید دید که سامسونگ موفق به عرضه‌ی چه تعداد از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود به بازار شده است.
 
 
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا