اخبار

نگاهی به محبوب‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند هفته

نگاهی به محبوب‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند هفته

یکی از وب‌سایت‌های معتبر فعال در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند به نام gsmarena به‌تازگی نظرسنجی ویژه‌ای را در رابطه با محبوب‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند در سراسر جهان به راه انداخته است. این نظرسنجی که به‌صورت هفتگی انجام می‌شود، به معرفی برترین و البته محبوب‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند نزد کاربران سراسر جهان می‌پردازد. به‌تازگی دوازدهمین نظرسنجی هفتگی این وب‌سایت به پایان رسیده و نتیجه آن نیز عرضه شده است.
بر اساس نظرسنجی این وب‌سایت پربازدید، به نظر می‌رسد که افراد در سراسر جهان به تلفن همراه هوشمند شیائومی Redmi 5 Pro به‌عنوان محبوب‌ترین دستگاه هوشمند هفته رای داده‌اند. البته در طی روزهایی از هفته برخی از دستگاه‌های هوشمند در این زمینه از تلفن همراه یاد شده پیشی گرفتند اما درنهایت این شیائومی Redmi 5 Pro بود که توانست در پایان هفته عنوان محبوب‌ترین تلفن همراه هوشمند را دریافت کند.
البته لازم به ذکر است که رقیب اصلی این تلفن همراه هوشمند vivo v9 بود که همان‌طور که ذکر شد در برخی موارد حتی از شیائومی Redmi 5 Pro جلو افتاد اما درنهایت جایگاه دوم را از آن خود کرد. البته لازم به ذکر است که این تلفن همراه هوشمند توانست از جایگاه پنجم در نظرسنجی هفته گذشته به جایگاه دوم در نظرسنجی این هفته صعود کند. همچنین جالب است بدانید که پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ در این لیست از جایگاه چهارم در هفته گذشته به جایگاه ششم در این هفته تنزل پیدا کرد.
با این وجود نسخه بزرگ‌تر پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ پلاس در این زمینه توانسته با اتخاذ جایگاه سوم در این فهرست تا حدی سامسونگ را از شکستی بزرگ نجات بدهد. همچنین جایگاه چهارم رده‌بندی محبوب‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند این هفته وب‌سایت gsmarena نیز به ایسوس زنفون مکس پلاس اختصاص یافت.
لازم به ذکر است که شیائومی Mi A1 در میان معدود تلفن‌های همراهی است که نسبت به هفته گذشته هیچ پیشرفت یا پسرفتی نداشته و همچنان جایگاه هفتم را از آن خود کرده است. با این حال جایگاه دو تلفن همراه هوشمند Redmi 5A و Redmi 5 با یکدیگر عوض شده است. در این میان گلکسی J7 Prime نیز به این فهرست بازگشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا