اخبار

محصول لوکس BlackBerry

دسته بندی گوشی های گران قیمت همیشه به سخت افزار و دوربین قدرتمند ختم نشده و حتی ممکن است برخی از گوشی های گران قیمت جزء گوشی های ساده و معمولی باشند و نه گوشی های هوشمند!
گران قیمت ترین گوشی ها به خاطر سخت افزار قوی، نهایتا ۸۰۰ یا ۹۰۰ دلار قیمت دارند،اما گهگاه با گوشی هایی روبه رو می شویم که قیمتی فراتر از مبلغ گفته شده دارند.
این دسته از گوشی های همراه به خاطر نوع تزیینشان که با طلا،الماس و… صورت می گیرد، چنان قیمتی پیدا می کنند و جزء محصولات لوکس و زینتی به شمار می روند،از این رو کمتر دیده می شود که افراد عادی اقدام به خرید این دسته از گوشی ها کنند.
یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین گوشی هایی که اخیرا معرفی شد،یک آیفون ۶ تزیین شده با مقدار زیادی الماس بود که سر و صدای زیادی میان طرفداران این دسته از گوشی ها به پا کرد.
و حالا نوبت به یکی از محصولات محبوب بلک بری رسیده تا با مقادیر زیادی طلا،تزیین شود.
 
porsche p9983 (4)
 
یک شرکت ویتنامی با تزیین کردن گوشی بلک بری پورشه با طلای ۲۴ عیار، این گوشی مجهز به سیستم عامل بلک بری ۱۰.۳ را به قیمت ۲۴۴۰ دلار (حدود ۸ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان) به فروش می‌رساند.
این گوشی که با نام P9983 شناخته می شود،سال گذشته راهی بازار شد و یکی از گوشی‌های زیبا و شیک بلک بری است که سیستم عامل کانادایی (سیستم عامل قدیمی و اورجینال قبل از اندرویدی شدن) روی آن نصب شده است.
گفتنی است اگر صاحب مدل معمولی این گوشی هستید،می‌توانید تنها با پرداخت ۶۶۵ تا ۸۸۷ دلار گوشی خود را مطلا کنید!
 
porsche p9983 (3)
از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده اسنپ دراگون S4 Pro با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز و با معماری ۲ هسته ای، دو گیگ رم ، ۶۴ گیگ حافظه داخلی،دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی و باطری ۲۱۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.
گفتنی است نمایشگر ۳.۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۷۲۰ پیکسل این گوشی لمسی نیست.
منبع : gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا