اخبار

مدل جدیدی از گوشی اوپو فایند ۹ در لیست بنچمارک انتوتو مشاهده شد

مدت‌هاست که بی‌صبرانه منتظر نسل جدید سری محبوب Find از کمپانی OPPO هستیم، با این حال متاسفانه تاکنون نتوانسته بودیم اطلاعات خاصی پیرامون آن به دست آوریم. به‌تازگی مدل جدیدی از اوپو فایند ۹ (OPPO Find 9) با شماره مدل X9007 در بنچمارک AnTuTu شناسایی شده که در ادامه نگاهی به مشخصات این گوشی خواهیم انداخت.
با توجه به شماره مدل محصول و همچنین بازه زمانی انتشار این خبر، احتمالا با مدل معمولی اوپو فایند ۹ روبرو هستیم. نتیجه تست این محصول را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مدل جدید اوپو فایند ۹ با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۸۲۰

طبق شواهد و اطلاعات منتشر شده، این تلفن نسخه جدید از سری اوپو فایند ۹ شرکت است که با تراشه قدرتمند و چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه می‌شود. محصولات سری Find از شرکت OPPO معمولا با بهترین امکانات همراه هستند، بنابراین استفاده از این تراشه آنچنان دور از انتظار نبود. علاوه بر این، تلفن جدید OPPO با حافظه سه گیگابایتی RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. متاسفانه هنوز از قرار گرفتن یا نگرفتن درگاه حافظه میکرو‌اس‌دی در این محصول اطلاعاتی در دست نیست.
از جمله سایر مشخصات لو رفته از OPPO Find 9 می‌توان به رزولوشن ۱۰۸۰p صفحه اشاره کرد؛ اما هنوز از ابعاد صفحه‌نمایش این محصول اطلاعاتی در دست نیست. دوربین پشت و جلوی Find 9 به ترتیب ۱۶ و ۴ مگاپیکسلی هستند. سیستم‌عامل پیش‌فرض محصول نیز اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود.
 
OPPO Find 9
 
با نگاهی به مشخصات این محصول لو رفته، متوجه می‌شویم که به احتمال زیاد سری OPPO Find 9 این شرکت شامل نسخه‌های بهتری خواهد بود. شاید نسخه‌ای گران‌تر با ۴ یا حتی ۶ گیگابایت حافظه RAM، رزولوشن صفحه ۲K و حافظه ۶۴ الی ۱۲۸ گیگابایت نیز در کار باشد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، Find 9 جانشین مناسبی برای نسل قبلی این سری از محصولات کمپانی OPPO خواهد بود.
از جمله سایر امکانات احتمالی سری Find 9 می‌توان به پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع Super VOOC این شرکت و یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری که در عرض ۱۵ دقیقه شارژ می‌شود، اشاره کرد. علاوه بر این، سنسور جدید شرکت OPPO، فناوری تثبیت تصاویر را به دوربین محصول آورده است. حتی شایعاتی پیرامون صفحه‌نمایش ۴K در فضای وب دست‌ به دست شده‌اند، اما هنوز نمی‌توان آنچنان روی این موارد حساب ویژه‌ای باز کرد. در مورد قیمت نیز احتمالا این سری جدید در ازای ۶۱۶ دلار به خریداران اهدا خواهد شد. شایعات از عرضه محصول در ماه ژوئن خبر می‌دهند اما هنوز کمپانی سازنده این مورد را تایید نکرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا