اخبار

مدیرعامل شیائومی معتقد است که فبلت شیائومی Max بهترین ابعاد صفحه نمایش را دارد

همان‌طور که در گذشته نیز اعلام شد شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه از فبلت شیائومی Max خود رونمایی کند. مدیرعامل این کمپانی معتقد است که محصول آینده آن‌ها دارای یک صفحه نمایش کاملاً استاندارد بوده که بهترین تجربه استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ را به کاربران اهدا می‌کند.
کمپانی شیائومی قرار است ۲۱ اردیبهشت ماه از یک محصول که ادعا می‌کند دارای استاندارد بالایی در صفحه نمایش خود است رونمایی کند. این محصول فبلت شیائومی مکس خواهد بود. طی این چند روز گذشته چیزهای زیادی را در ارتباط با این محصول چینی شنیده‌ایم و به‌واسطه چند تصویر با آن آشناتر شدیم.
از آن جایی که صفحه نمایش فبلت‌ها معمولاً بزرگ‌تر از گوشی‌های هوشمند دیگر است، همیشه این سؤال در ذهن مشتریان وجود دارد که مناسب‌ترین اندازه برای این صفحات نمایش چه اندازه‌ای خواهد بود. اکثر مشتریان قصد دارند بدانند که کدام فبلت می‌تواند بهترین تجربه را برایشان به ارمغان آورد. به همین خاطر تولیدکنندگان همیشه سعی می‌کنند تا فبلت‌های عرضه شده آن‌ها دارای اندازه کاملاً استاندارد و مناسبی باشد.
مدیرعامل کمپانی شیائومی نیز صبح امروز طی یک پست اینترنتی نشان داد که چینی‌ها نیز به اهمیت این موضوع واقف هستند. به گفته وی فبلت شیائومی که ۲۱ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد دارای مناسب‌ترین اندازه صفحه نمایش است. وی ادعا می‌کند که این سایز بهترین تجربه استفاده را به کاربران خواهد داد.
ما قصد تولید تلفن‌های زیادی نداریم؛ اما می‌خواهیم که یک صفحه نمایش بزرگ ایده آل را عرضه کنیم. اندازه صفحه نمایش مسئله مهمی است؟ این مشکل برای ما وجود ندارد. در کنفرانس خبری ۲۱ اردیبهشت ماه (۱۰ مه) نتیجه تفکر ما را خواهید دید.
اواخر ماه گذشته لی جون مدیرعامل شیائومی در حساب کاربری Weibo خود پستی را منتشر کرد و از طریق آن خبر عرضه فبلت شیائومی مکس را رسماً اعلام کرد. علاوه بر آن وی از طراحی مهندسی شده این فبلت خبر داد. او گفته است که با استفاده از این فبلت تجربه خوبی را به دست آورده است و کاربران نیز قطعاً از آن لذت خواهند برد.
مشخصات فبلت شیائومی Max
از مشخصات افشا شده‌ی فبلت شیائومی مکس باید به یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی فول اچ‌دی، تراشه ۱۰ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۰، ۲/۳ گیگابایت رم، حافظه ذخیره سازی ۱۶/۳۲ گیگابایت و همچنین به دو دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. این محصول به نظر می‌رسد که دارای قیمت مقرون به‌صرفه ۲۰۰ دلار خواهد بود.
منبع :gizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا