اخبار

مدیر بازاریابی مایکروسافت: ویندوزفون‌ها باید مسیری مشابه سرفیس‌ها را طی کنند

قبل از معرفی سرفیس پرو ۳ شایعاتی مبنی بر برچیده شدن بخش سرفیس مایکروسافت به گوشی می‌رسید اما این تبلت و پس از آن سرفیس پرو ۴ توانستند با کسب موفقیت‌های چشمگیر، خود را به عنوان یکی از بهترین تبلت‌ها معرفی کنند. مدیر بخش بازاریابی مایکروسافت نیز معتقد است گوشی‌های هوشمند این شرکت نیاز به اتفاقی مشابه دارند.
 

سرفیس پروی ۳ و ۴ مایکروسافت توانستند موفقیت‌های بسیاری را بدست آورده و بخش سرفیس مایکروسافت را سر پا نگه دارند. کریس کاپوسلا، مدیر بازارایابی مایکروسافت معتقد است بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت نیاز به گوشی‌ هوشمند انقلابی مانند سرفیس پرو ۳ داشته باشد. او در این خصوص می‌گوید:
 
ما در بخش گوشی‌های هوشمند نیاز به روحیه‌ای مشابه بخش سرفیس را داریم. گوشی‌های ما نباید مختص علاقمندان به ویندوزفون‌ها باشد. این گوشی باید انقلابی باشد و کاربر را متقاعد کند که برای مثال به جای خرید آیفون ۷، گوشی تولیدی مایکروسافت را خریداری کند. برای ساخت چنین محصولی نیاز به زمان داریم.
با توجه به گفته‌های کاپوسلا مایکروسافت از جایگاه خود در بازار گوشی‌های هوشمند آگاه است. هرچند او وجود سرفیس فون را را تایید نکرده، اما بیان کرده است که بخش گوشی‌های هوشمند نیز باید مسیر بخش سرفیس مایکروسافت را طی کند تا به موفقیت برسد. پیش‌تر شایعه شده بود که ردموندی‌ها در تلاش هستند تا سرفیس فون را در نیمه‌ی دوم ۲۰۱۶ راهی بازار کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا