اخبار

مرد آمریکایی به خاطر حضور Pokemon در حیاط خانه خود شکایت کرد

در سال‌های نه چندان دور کودکان در حیاط خانه با یکدیگر بازی می‌کردند و این اتفاق به گونه‌ای بود که اگر بچه‌ها در حیاط خانه فرد دیگری دورهم جمع می‌شدند، مشکلی به وجود نمی‌آمد. ولی خبرهای جدید نشان می‌دهد که این روزها بزرگترها هم در حیاط خانه مردم به دنبال انجام بازی هستند و مشکلاتی فراوانی را به وجود آورده‌اند.

یک مرد آمریکایی اهل نیوجرسی از شرکت Niantic به عنوان سازنده بازی Pokemon Go شکایت کرد. او می‌گوید افراد با گروه‌های سنی مختلف در حیاط پشتی خانه او جمع می‌شوند تا پوکیمان شکار کنند.
او می‌گوید کودکان و بزرگسالان هر روز درب خانه او را می‌زنند تا بتوانند وارد حیاط شوند و پوکیمان‌هایی که در این نقطه مخفی شده‌اند، شکار کنند.
«جِفری ماردِر» پس از آنکه متوجه شد این مشکل هر روز ادامه دارد و افراد زیادی به حیاط خانه او سر می‌زنند، یک شکایت رسمی از شرکت Niantic تنظیم کرد و آن را به دادگاه محلی ارایه داد. وکیل ماردر در این دادخواست قضایی نوشت: «از زمانی که این بازی عرضه شد، کاربران جهانی با روشن کردن گیرنده ماهواره‌ای GPS خود سعی کردند به دنبال پوکیمان‌ها بگردند و آنها را شکار کنند … ولی این مسئله مشکلات فراوانی ایجاد کرده و حریم خصوصی برخی افراد را زیرپا گذاشته است».
 
Pokemon Go (1)
 
ماردر می‌گوید علاوه بر اینکه برخی افراد درب خانه خود را می‌زنند تا وارد حیاط شوند، او هر روز شاهد آن است که برخی افراد بدون اجازه وارد حیاط می‌شوند و به دنبال پوکیمان می‌گردند. او همچنین می‌گوید کوچه‌های اطراف خانه هم پر از افرادی است که در حال انجام این بازی هستند و آرامش محل مختل شده است.
لازم به ذکر است بیمارستان‌ها، مراکز پلیس، موزه‌ها و … از جمله فضاهایی هستند که کاربران به دنبال شکار پوکیمان در آنها می‌گردند و این مسئله باعث بروز برخی مشکلات شده است.
 
منبع : موبنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا