اخبار

مسنجر یاهو با طراحی جدید برای دسکتاپ منتشر شد

همه ما با یاهو مسنجر خاطرات بسیار زیادی داریم؛ این پیام رسان در دوره پر رونق خود توانست جایگاه اپراتور و پیامک‌های کاربران را به خطر بیندازد. با این حال با آمدن رقبای بزرگی همچون اسکایپ، وایبر، واتس اپ و حالا تلگرام، مسنجر یاهو دیگر رقیب بزرگ و خطرناکی به حساب نمی‌آید.
سال گذشته شرکت یاهو اعلام کرد نسخه جدید مسنجر یاهو با طراحی مدرن را منتشر می‌کند. این نسخه جدید از مسنجر یاهو بلافاصله برای پلتفرم اندروید، iOS و همچنین نسخه مبتنی بر وب آن منتشر شد. اما اگر هنوز هم نرم افزار دسکتاپ مسنجر یاهو را به نسخه‌های دیگر ترجیح می‌دهید، یاهو امروز خبر خوبی را در این زمینه منتشر کرده است.
 
شرکت یاهو امروز رسما پیامی را در صفحه Tumblr خود منتشر کرده است که در ادامه توجه شما را به متن این اطلاعیه جلب می‌کنیم:

امروز مفتخر هستیم تا به شما اعلام کنیم تمامی امکانات جدید مسنجر یاهو و همچنین طراحی جدید آن را می‌توانید هم اکنون در نسخه ویندوز و مک در اختیار داشته باشید.

اگر طی سال گذشته از نسخه اندروید و iOS مسنجر یاهو استفاده کرده باشید، طراحی نسخه دسکتاپ این پیام رسان آنچنان شما را غافلگیر نمی‌کند و ظاهری مشابه با ورژن تلفن‌های هوشمند خود دارد.
 
این سیاست شرکت یاهو ما را به یاد سرویس واتس اپ می‌اندازد که ابتدا برای تلفن‌های هوشمند عرضه شد و پس از آن به ترتیب نسخه‌های مبتنی بر وب و دسکتاپ منتشر شدند. اگر علاقه‌ای به باز بودن دائم مرورگر خود ندارید و یا نمی‌خواهید همزمان در تلفن هوشمند و رایانه از مسنجر یاهو استفاده کنید، نسخه جدید مبتنی بر دسکتاپ این سرویس برایتان مناسب خواهد بود.
یکی از قابلیت‌های ویژه و جالب مسنجر یاهو، دکمه Unsend است که به کاربر امکان پس گرفتن آخرین پیام ارسالی را می‌دهد؛ قابلیتی که سایر پیام رسان‌ها همچون تلگرام و واتس اپ از آن بهره نمی‌برند و کاربران زیادی تقاضای اضافه شدن آن را دارند. علاقه مندان می‌توانند جهت دانلود این نسخه به وب سایت رسمی یاهو مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا