اخبار

مشترکان ایرانسل بسته شخصی سازی شده اینترنت همراه دریافت می‌کنند

Irancell-Code

ایرانسل از افزوده شدن امکان دریافت بسته شخصی‌سازی شده اینترنت همراه به طرح کد شگفتی‌ها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکان ایرانسل می‌توانند علاوه بر افزایش اعتبار مکالمه از امکان دریافت بسته‌های اینترنت همراه شخصی‌سازی شده ویژه هر مشترک با ارسال پیامک به ۴۴۴۴ و یا شماره‌گیری کد #۴۴۴۴* نیز بهره‌مند شوند.
در این امکان جدید، همچون گذشته نتیجه شماره‌گیری برای هر فرد متفاوت خواهد بود و هریک از مشترکان بسته شخصی‌سازی شده ویژه خود را برای استفاده از اینترنت همراه نسل سوم و چهارم ایرانسل دریافت خواهد کرد.
مشترکان ایرانسل می‌توانند همزمان با طرح کد شگفتی‌ها، دیگر طرح‌های تخفیفی و تشویقی ایرانسل را نیز فعال کنند. اطلاع از باقیمانده اعتبار این طرح با شماره‌گیری کد *۴۴۴۴*۱۴۱# امکان‌پذیر است.
بر اساس این گزارش، ایرانسل با ارائه گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه ایران، در حال حاضر بیش از ۵۵۰ شهر در تمامی ۳۱ استان کشور را تحت پوشش شبکه ۳G و بیش از ۱۱۰ شهر را تحت پوشش خدمات ۴G/LTE قرار داده است.
مشترکان برای اتصال به شبکه نسل چهارم ایرانسل لازم است ضمن استفاده از گوشی با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، نسبت به اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش اقدام نموده و نیز سیم‌کارت ایرانسل خود را به یوسیم تغییر دهند و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا