اخبار

مشخصات اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو توسط بنچمارک GFXBench لو رفت؟

دقایقی پیش برایتان اطلاعات گوشی هوشمند اچ تی سی دیزایر ۱۰ لایف استایل (HTC Desire 10 Lifestyle) را که در تست بنچمارک AnTuTu منتشر شده بود را اعلام کردیم. حالا مشخصات گوشی جدیدی این بار در تست بنچمارک GFXBench لو رفته است که احتمالا متعلق به اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو باشد.
مشخصات اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو (HTC Desire 10 Pro) که به نظر می‌رسد یک دیوایس میان‌رده با مشخصاتی نزدیک به پرچمداران اندرویدی این کمپانی باشد، به تازگی در تست بنچمارک GFXBench لو رفته است. مشخصات سخت افزاری این مدل از دو مدل دیگر سری دیزایر بالاتر است و احتمالا قیمت بالاتری هم از آنها داشته باشد؛ به همین دلیل گفته می‌شود که این گوشی با پسوند پرو روانه‌ی بازار خواهد شد.
اگر این مشخصات صحیح باشند، گوشی اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو دارای یک نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات اصلی این دیوایس می‌توانیم به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ که یک چیپست چهار هسته‌ای تولید شده توسط کوالکام بوده و در فرکانس ۲.۱ گیگاهرتزی کلاک شده است، اشاره کنیم. پردازنده‌ی گرافیکی Adreno ۵۳۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز از دیگر مشخصات اصلی این اسمارت فون خواهند بود.
 

اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو دارای سیستم عامل اندروید نوقا نخواهد بود

مشخصات اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو توسط بنچمارک GFXBench لو رفت؟
 
اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو قرار است با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی روانه‌ی بازار شود. سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بر روی این مدل جدید نصب خواهد بود که البته این موضوع می‌تواند برای بسیاری از کاربران به یک نقطه‌‌ی ضعف تبدیل شود، زیرا تعداد زیادی از کاربران در حال حاضر به دنبال روش و دیوایسی هستند که بتوانند از قابلیت‌ها و امکانات سیستم عامل اندروید ۷.۰ یا همان اندروید نوقا استفاده کنند و ورژن‌ی ۶.۰.۱ نمی‌تواند به گزینه‌ی چندان جالبی تبدیل شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا