اخبار

مشخصات دوربین HTC One M10 فاش شد

به نظر می‌رسد که معرفی پرچم‌دار بعدی HTC در رویداد MWC 2016 رخ نخواهد داد و به زمان دیگری که احتمال می‌رود ۱۱ آپریل باشد موکول خواهد شد. اما این تاخیر باعث نمی‌شود که شایعات در مورد گوشی اچ تی سی وان ام ۱۰  (HTC One M10  ) پایان یابد. طبق اخبار جدید، مشخصات دوربین این گوشی فاش شده.
یک منبع جدید گفته است که اطلاعاتی از دوربین گوشی به دست آورده. بنابر اطلاعات منتشر شده دوربین عقب این گوشی که ملقب به « Perfume » است دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX 377 بوده که سایز هر پیکسل ۱.۵۵ نانومتر خواهد بود. این دوربین از فوکوس خودکار و همچنین فوکوس لیزری بهره می‌برد تا کیفیت تصاویر ارتقا یابد.
در جلوی گوش نیز، HTC گویا از یک دوربین اولتراپیکسل استفاده کرده، هرچند گفته شده که این دوربین، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ (s5k4e6) است که اندازه‌ی هر پیکسل ۱.۳۴ نانومتر خواهد بود. هرچند اندازه‌ی هر پیکسل در این دوربین نسبت به دوربین‌های اولتراپیکسل معمولی با ۲ نانومتر اندازه‌ی هر پیکسل مقدار کمتری است. OIS نیز گفته شده در هر دو دوربین عقب و جلوی گوشی HTC One M10 فرار گرفته است.
از جمله مشخصات سخت افزاری دیگری که تاکنون از گوشی می‌دانیم، استفاده از یک صفحه‌ی AMOLED با رزولوشن QHD است که انتظار می‌رود ابعاد صفحه ۵.۱ اینچ بوده و یا شاید یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی باشد. مانند دیگر گوشی‌های بالارده‌ی ۲۰۱۶ در این گوشی نیز یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به کار رفته. در پرچم‌دار جدید HTC از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده که البته به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان این میزان را افزایش نیز داد.
به احتمال زیاد بر روی دکمه‌ی خانه نیز از یک اسکنر اثر انگشت استفاده خواهد شد. سیستم عامل گوشی اچ تی سی وان ام ۱۰ نیز اندروید ۶.۰.۱ مارشمیلو خواهد بود که بر روی آن HTC Sense 8 سوار شده است.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا