اخبار

مشخصات و تصویر موبایل Meizu PRO 5 Mini به بیزون درز کرد

کمپانی Meizu در سال گذشته میلادی موبایل های جالب توجهی را روانه بازار نمود اما از همه آنها بهتر، فبلت Pro 5 بود که علاوه بر بدنه تمام فلزی، چیپست ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ، صفحه نمایش AMOLED، سه یا ۴ گیگابایت رم و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی نیز در خود داشت.
اکنون شایعاتی به گوش می رسد که این شرکت چینی در نظر دارد در کنگره جهانی موبایل نسخه تحت پلتفرم Ubuntu این دستگاه را عرضه نماید. اگر پیگیر اخبار این کمپانی بوده باشید شاید نام PRO 5 Mini به چشمتان خورده باشد و شایعات مربوط به آن را که ادعا می کنند این دستگاه در نیمه نخست سال جاری میلادی عرضه خواهد گشت را شنیده باشید.
با نگاه به عکس بالا می توانید هر دو نسخه پرو ۵ را مشاهده کنید. شاید در نگاه اول فقط تفاوت اندازه آنها دیده شود اما اگر دقیق تر نگاه کنید، خواهید دید که فلاش LED و حسگر فوکوس خودکار لیزری نسخه ی مینی به جای عمودی بودن، افقی کار گذاشته شده اند.
طبق شنیده ها می توان از مشخصه های پرو ۵ مینی به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و فناوری AMOLED اشاره نمود. این در حالیست که پرو ۵ اصلی نمایشگر ۵٫۷ اینچی دارد. همچنین بر اساس شایعات، اسمارت فون آتی با چیپست ۱۰ هسته ای و ۶۴ بیتی Helio X20 مدیا تک، ۳ یا ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود.
این موبایل همچنین در زیر صفحه نمایش خود کلید فیزیکی با عنوان mBack نیز دارد که به طور همزمان به عنوان دکمه ی برگشت و حسگر تشخیص اثر انگشت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در آخر هم بد نیست اشاره کنیم آن طور که از شایعات معلوم است، این دیوایس در زمانی بسیار کوتاه شارژ می گردد.
 

مشخصات و تصویر موبایل Meizu PRO 5 Mini لو رفت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا