اخبار

مشخصات و قیمت نسخه ۲۰۱۶ گلکسی A8 لو رفت

سری گلکسی A سامسونگ میان‌رده‌هایی زیبا و استایلیش هستند که بیشتر کاربران جوان را هدف گرفته‌اند. تا به حال چند مدل از نسخه ۲۰۱۶ این خانواده معرفی شده و حالا نوبت گلکسی ‌A8 است. این مدل سال پیش نیز کمی دیرتر از مدل‌های A5، A7 و A3 معرفی شده بود. به تازگی مشخصات این گوشی در بنچمارک‌های Geekbench و GFXBench دیده شده و حال نسخه ۲۰۱۶ گلکسی A8 در حال دریافت تاییدیه FCC است. ظاهر شدن این کهکشانی در پایگاه داده FCC به معنی این است که به زمان معرفی آن نزدیک شده‌ایم، همچنین این گواهی‌نامه تا حدودی مشخصات سخت افزاری گلکسی A8 را هم فاش می‌کند.
در لیست GFXBench ابعاد صفحه نمایش این گوشی (که با کد SM-A810S ثبت شده بود) برابر ۵.۱ اینچ ذکر شده اما نسخه ۲۰۱۵ گلکسی A8 که تقریبا یک سال پیش معرفی شده بود دارای یک صفحه ۵.۷ اینچی است. انتظار می‌رود مدل ۲۰۱۶ هم از همان رزولوشن FHD که در نسل قبل استفاده شده بود، بهره ببرد. در بخش پردازشی از چیپ قدرتمند اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده شده که مجهز به هشت هسته پردازشی است و پیش‌تر در گوشی‌های گلکسی S6، گلکسی S6 Edge، گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 Edge Plus استفاده شده است.
سامسونگ در کنار این پردازنده قدرتمند از رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز برای پردازش بهتر این گوشی استفاده کرده است. از سایر مشخصات گلکسی S8 می‌توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، اندروید مارشملو ۶.۰.۱، پشتیبانی از ۴G LTE و NFC اشاره کرد.
تا این لحظه اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان دقیق عرضه این گوشی منتشر نشده است، اما بر اساس آنچه خرده فروشی‌های هند اعلام می‌کنند قیمت گلکسی A8 نسخه ۲۰۱۶ معادل ۳۹۰ دلار خواهد بود.
 
منبع Phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا