اخبار

مشخصات گلکسی A9 Pro در بنچمارک AnTuTu

به تازگی گوشی جدیدی از سامسونگ به نام گلکسی A9 Pro در بنچمارک AnTuTu مشاهده شده که خبر از معرفی آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.بعد از اینکه این موبایل در بنچمارک GFXBench تست شد، مدل ارتقا یافنه‌ی ۶ اینچی سامسونگ حال در لیست بنچمارک دیگری قرار گرفته که مشخصات جدید آن را می‌توان مشاهده کرد.
مشخصات گلکسی A9 Pro در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد ۱در گلکسی ای ۹ پرو ( Galaxy A9 Pro ) دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به ۱۶ مگایپکسل ارتقا یافته و A9 Pro دارای سنسور مشابهی با دیگر مدل‌های سری A آماده برای عرضه در سال ۲۰۱۶ نخواهد بود. دوربین جلو نیز به جای سنسور ۵ مگاپیکسلی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. میزان رم نیز از ۳ گیگابایت به ۴ گیگابایت افزایش یافته که باعث می‌گردد عمل‌کرد گوشی بهتر شود.
مابقی مشخصات سخت افزاری، مشابه با آن چیزی خواهد بود که در گلکسی A9 وجود دارد؛ مانند تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی.
در بنچمارک GFXBench سایز صفحه ۵.۵ اینچ زده شده بود اما همانطور که می‌دانید احتمال درج مشخصات اشتباه در لیست بنچمارک‌ها زیاد است. در حال حاضر در بنچمارک AnTuTu سایز صفحه ۶ اینچ مشخص گشته و باید دید در آینده که سایز حقیقی صفحه‌ی گوشی گلکسی A9 Pro کدام یک خواهد بود.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا