اخبار

مشخصات گوشی اچ تی سی نکسوس M1 لو رفت

از ابتدای سال میلادی ۲۰۱۶ خبرهایی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه اچ تی سی قرار است دو موبایل از برند نکسوس ساخته و عرضه کند. حال به‌تازگی مشخصات یکی از این دو محصول به نام گوشی اچ تی سی نکسوس M1 لو رفته که خبر از یک تلفن هوشمند نسبتا قدرتمند می‌دهد.
همان‌طور که در مقدمه گفتیم شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اچ تی سی در حال ساخت دو تلفن هوشمند به نام‌های مارلین (Marlin) و سِیل‌فیش (Sailfish) است که امروز اطلاعاتی در مورد مارلین که احتمالا اچ تی سی نکسوس M1 نام نهایی آن خواهد بود منتشر شده است.
اچ تی سی نکسوس M1 دارای یک صفحه نمایشگر ۵٫۵ اینچی آمولد بوده و از رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل بهره خواهد برد. در زیر قاب این تلفن هوشمند از یک تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده شده که مدل اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است و بر روی آن پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با هسته‌های Kryo و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ به کار رفته که در این مدل، فرکانس هسته‌ها بالاتر رفته است.
گوشی اچ تی سی نکسوس M1 دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ / ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. یک حسگر اسکنر اثر انگشت نیز بر روی گوشی نصب شده تا کاربران به‌راحتی و فقط با استفاده از انگشت خود بتوانند تلفن هوشمندشان را آنلاک کنند.
در عقب تلفن هوشمند اچ تی سی نکسوس M1 یک عدد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قرار دارد و اگر آن را بچرخانید شاهد یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهید بود که به لطف آن می‌شود تصاویر سلفی گرفته و همچنین از امکان چت تصویری لذت برد.
از دیگر مشخصات نکسوس بعدی می‌شود به درگاه USB نوع C اشاره کرد و همچنین باتری با ظرفیت ۳,۴۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه تامین انرژی لازم اچ تی سی نکسوس M1 را بر عهده گرفته است.
اچ تی سی اولین کمپانی بود که پس از توافق با گوگل، محصولی با برند نکسوس ساخت. این تلفن هوشمند که نکسوس وان (Nexus One) نام داشت در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و جالب است بدانید که تبلت نکسوس ۹ (Nexus 9) نیز توسط اچ تی سی ساخته شده است.
کمپانی تایوانی پس از ساخت پرچم‌دار جدید خود به نام اچ تی سی ۱۰ (HTC 10) توسط منتقدین تحسین شد و در حال حاضر انتظار می‌رود که نکسوس‌های جدید شباهت زیادی از نظر کیفیت ساخت و طراحی به اچ تی سی ۱۰ داشته باشند.
 

اچ تی سی نکسوس M1

متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد اچ تی سی نکسوس M1 منتشر نشده و در حال حاضر برای دانستن بیشتر در مورد این تلفن هوشمند باید صبر کنیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا