اخبار

مشخصات گوشی نوبیا زد ۱۱ مینی اس لو رفت

طی روزهای گذشته شاهد قرارگیری مشخصات یک گوشی جدید نوبیا که تحلیلگران آن را نوبیا زد ۱۱ مینی اس (Nubia Z11 mini S) می‌نامند در بنچمارک‌های مختلف بودیم. اینک چنین دیوایس مشابهی موفق به دریافت مجوز تنا شده و از آنجایی که فردا ۲۵ مهرماه این شرکت میزبان یک رویداد خبری است، احتمالا هدف این رویداد رونمایی از همین محصول خواهد بود.
نوبیا امروزه به یکی از برندهای محبوب گوشی هوشمند در کشور چین تبدیل شده است. این شرکت مدتی‌ست که به گسترش خانواده زد ۱۱ محصولات خود می‌پردازد و همانطور که احتمالا می‌دانید فردا ۲۵ مهرماه میزبان یک رویداد خبری در کشور چین خواهد بود. با این اوصاف فردا بار دیگر یک گوشی دوربین محور دیگر از این برند چینی را از نزدیک لمس خواهیم کرد.
بر اساس گفته‌ها این محصول نوبیا زد ۱۱ مینی اس (Nubia Z11 mini S) نام خواهد داشت. در حالی که شایعات ادعا می‌کردند این هندست مطابق اکثر گوشی‌های حال حاضر بازار میزبان دو دوربین در قسمت پشتی خود است؛ اما ما در تازه‌ترین تصاویر و مشخصات انتشار یافته از این محصول تنها یک دوربین را مشاهده می‌کنیم.
 

مشخصات گوشی نوبیا زد 11 مینی اس

مشخصات گوشی نوبیا زد 11 مینی اس

چند روز پیش بود که یک گوشی رازآلود برند نوبیا همراه با یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در بنچمارک‌های مختلف دیده شده بود. امروز دقیقا چنین دیوایسی مجوز تنا را دریافت کرد که به تبع آن مشخصاتش نیز در این وبسایت قرار گرفت. هرچند نام این هندست مشخص نیست و با شماره مدل NX-549J به ثبت رسیده ولیکن ما انتظار داریم که این گوشی دقیقا همان نوبیا زد ۱۱ مینی اس باشد که قرار است فردا توسط این شرکت چینی از آن رونمایی شود.
در کنار دوربین تنا مشخصات دیگری از این محصول را نیز منتشر کرده است. این دیوایس دارای ابعاد ۱۴۶ در ۷۲٫۱۴ میلی‌متر، ضخامت ۸٫۱ میلی‌متر و همچنین وزنی معادل ۱۶۰ گرم خواهد بود. در این لیست آمده که نوبیا زد ۱۱ مینی اس از یک صفحه ۵٫۲ اینچی فول اچ دی با پنل IPS بهره می‌برد که تنها کمی از مدل زد ۱۱ مینی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. این گوشی هوشمند اندرویدی در زیر قاب خود نیز میزبان یک پردازنده ۸ هسته‌ای با سرعت ۲٫۰ گیگاهرتز بوده که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و از یک باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپری انرژی می‌گیرد.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند چینی باید به پشتیبانی از ۴G LTE همراه با VoLTE اشاره کرد. علاوه بر آن سنسورهای ارتفاع سنج، مجاورتی و نور در این گوشی قرار گرفته و یک اسکنر اثر انگشت نیز درز در زیر دوربین پشتی مشاهده می‌شود. لازم به ذکر است که این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و طلایی روانه بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا