اخبار

مشخصات گوشی LG V20 برای اولین بار در فضای آنلاین ظاهر شد

اوایل امروز عنوان شد که کمپانی ال جی در یک نشست خبری به صورت رسمی تائید کرده است که گوشی LG V20 عرضه خواهد شد. این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا بوده و بر روی مالتی مدیا متمرکز خواهد کرد. صحبت‌هایی نیز شنیده شده که به دلیل استقبال ناامید کننده‌ای که از گوشی LG G5 صورت گرفت، کمپانی ال جی ممکن است که ال جی وی ۲۰ را به عنوان یک گوشی پرچمدار برای سال ۲۰۱۶ معرفی کند.
اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، ال جی V20 مجبور است که با گوشی‌هایی همچون سامسونگ Galaxy S7، سامسونگ Galaxy S7 edge و سامسونگ Galaxy Note 7 به رقابت بپردازد و اگر همان‌ گونه که ال جی می‌گوید قرار باشد که در ماه سپتامبر معرفی شود، این دستگاه در برابر غول‌هایی چون اپل iPhone 7 و اپل iPhone 7 Plus قرار خواهد گرفت. محصول جدید ال جی رقابت بسیار سختی در پیش خواهد داشت!
مشخصات گوشی LG V20 برای اولین بار از کره به بیرون درز کرد. این موبایل دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) است. اگر خاطرتان باشد گوشی LG V10 سال گذشته با یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی کواد اچ دی (رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) وارد بازار شد.
اسمارت فون ال جی وی ۲۰ از یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ قدرت گرفته و در دو نسخه متفاوت از جهت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود. در یک مدل ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته و نسخه‌ی دیگر به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. فضای ذخیره‌سازی در هر دو نسخه از طریق کارت میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. لازم به ذکر است که به نمایشگر ثانویه‌ای که در مدل V10 سال گذشته وجود داشت، هیچ اشاره‌ای نشده است.
گفته می‌شود که در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده خواهد شد. ال جی V10 سال گذشته از یک دوربین دوگانه در جلو برخوردار شده بود؛ اما اطلاعاتی که امروز از کمپانی مادر به بیرون نشت کرده چیزی در این مورد بازگو نکرده است. با این حال وجود پورت یو اس بی نوع C و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از مواردی بوده که در شایعه اخیر به آن اشاره شده است.
همان طور که گفته شد، LG می‌گوید که گوشی LG V20 خود را در ماه آینده منتشر خواهد کرد. این بدان معناست که مطمئنا در روزهای آتی خبرهای بیشتری از آن به بیرون درز خواهد کرد. در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به موبایل زیبای ال جی V10 را ببینید.
 

گوشی LG V20

گوشی LG V20

گوشی LG V20

گوشی LG V20

 
منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا