اخبار

مشخصات Honor 8 به طور رسمی اعلام شد

کمپانی هواوی یکی آن برندهایی است که سال‌های سال در زمینه‌ی تکنولوژی و دنیای گجت‌های الکترونیکی هوشمند حضور داشته است. بخش آنر (Honor) که زیرمجموعه‌ی هواوی محسوب می‌شود، به تازگی عرضه‌ی جهانی گوشی آنر ۸ را آغاز کرده و ما نیز در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به مشخصات Honor 8 .
هواوی سال گذشته و تا همین امروز توانسته است که لقب بزرگترین تولیدکننده‌ی اسمارت فون در کشور چین را به خود اختصاص دهد و با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند، کمپانی‌های بزرگ و محبوبی نظیر شیائومی، میزو، اوپو و دیگر برندهای ارزان‌قیمت و پرتعداد این کشور را پشت سر خود قرار دهد. بزرگی کار هواوی زمانی بهتر مشخص می‌شود که بدانید این برند چینی بعد از سامسونگ و اپل، رسما به بزرگترین تولیدکننده‌ی تلفن همراه هوشمند در جهان تبدیل شده و طبق گفته‌های مدیران هواوی، این کمپانی هدف جاه‌طلبانه‌ی تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده‌ی اسمارت فون جهان تا سال ۲۰۲۰ را در سر می‌پروراند.
 

مشخصات Honor 8 به طور رسمی اعلام شد

 

جدیدترین حضور هواوی در بازار اسمارت فون‌ها با گوشی هوشمند آنر ۸ اتفاق افتاده است و این دیوایس که ماه جولای گذشته و به صورت محدود در کشور چین از آن رونمایی انجام گرفته بود، حالا با عرضه در ایالات متحده‌ی آمریکا، ورود خود به بازارهای جهانی را جشن گرفته است. طی یک کنفرانس خبری که در ایالت سان فرانسیسکوی آمریکا انجام شد، هواوی ساعاتی پیش از آنر ۸ رونمایی کرد و حالا میتوانیم نگاهی داشته باشیم به مشخصات Honor 8 که به صورت رسمی توسط مدیران این کمپانی اعلام شده است:

با مشخصات Honor 8 آشنا شوید

آنر ۸ از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و همانطور که شما عزیزان گجت نیوزی در تصاویر این گوشی مشاهده می‌کنید، ظاهر بسیار جذاب، مدرن و شکیلی را برای آن پدیده آورده است. هواوی آنر ۸ از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی (با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) به همراه ۳ / ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ / ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود (مدل ۳۲ گیگابایتی دارای رم ۳ و مدل ۶۴ گیگابایتی دارای رم ۴ گیگابایتی خواهد بود).
 
مشخصات Honor 8 به طور رسمی اعلام شد

 

از مشخصات جالب Honor 8 این است که هواوی برای این گوشی از ساختار سیمکارت دو گانه بهره برده و شما می‌توانید که از یکی از خشاب‌‌های سیمکارت برای قرار دادن کارت حافظه‌ی جانبی بهره ببرید. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای هواوی HiSilicon Kirin ۹۵۰ با معماری ۶۴ بیتی در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 MP4، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی که از لنز IMX286 سونی ساخته شده و دارای اندازه پیکسل ۱٫۲۵um و دریچه‌ی نوردهی با مقدار f/2.2 است نیز به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی با دریچه‌ی نوردهی با مقدار f/2.4، پورت یو اس بی نوع سی در قسمت زیرین دیوایس و یک سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی و در کنار دوربین نیز دیگر مشخصات اصلی Honor 8 را تشکیل می‌دهند.
 
مشخصات Honor 8 به طور رسمی اعلام شد
 
گفتنی است که اسمارت فون هواوی آنر ۸ قابل اتصال به شبکه‌ی ارتباطی اینترنت همراه ۴٫۲ LE بوده و دارای یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به صورت پیشفرض بر روی این گوشی جذاب نصب می‌شود و نسخه‌ی ۴.۱ رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی Emotion UI نیز بر روی آن قرار خواهد گرفت تا از حیث قدرت روی کاغذ، مشخصات Honor 8 با اکثر دیوایس‌های قدرتمند بازار برابری داشته باشد.
 
مشخصات Honor 8 به طور رسمی اعلام شد
 
گوشی هانر ۸ دارای ابعادی معادل ۱۴۵.۵ میلی‌متر طول، ۷۱ میلی‌متر عرض و ۷.۵ میلی‌متر ضخامت خواهد بود و وزنی معادل تنها ۱۵۳ گرم خواهد داشت. این گوشی در ایالات متحده‌ی آمریکا در سه رنگ سفید مرواریدی، مشکی نیمه‌های شب (بله نام عجیبی است!) و آبی یاقوت کبود عرضه می‌شود و خریداران در کشور چین می‌توانند آن را در دو رنگ دیگر نیز سفارش دهند.
 
مشخصات Honor 8 به طور رسمی اعلام شد

 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا