اخبار

مشکلات مربوط به باتری سرفیس پرو ۳ به زودی حل خواهد شد؛ گویا مشکل از نرم افزار است

چندی پیش گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد برخی از کاربران در هنگام کار با سرفیس پرو ۳ (Surface Pro 3) دچار مشکلاتی شده‌اند. این مشکل بیشتر با باتری سرفیس پرو ۳ بوده و مایکروسافت درباره آن می‌گوید که افت باتری این دستگاه به دلیل مشکلات نرم افزاری پیش آمده است.
کمپانی مستقر در ردموند، کاهش ظرفیت باتری این دستگاه را به دلیل مشکلات سخت افزاری رد کرد و اعلام کرد که هم اکنون در حال کار بر روی یک پچ است تا بتواند تبلت ویندوزی خود را به حالت نرمال برگرداند.
این کمپانی اعلام کرد که این مشکلات به سلول های باتری مرتبط نیستند و از طریق یک آپدیت نرم افزاری برطرف خواهند شد. بدین طریق دیگر نیازی به جایگزینی سخت افزاری نخواهد بود.
شاید این خبر خیلی از کاربران را خوشحال نکند. بسیاری از دارندگان سرفیس Pro 3 با پرداخت هزینه‌های سرسام آوری (حدود ۴۵۰ دلار و یا حتی بیشتر) مدل‌های جدیدی را دریافت کرده‌اند و اکنون متوجه شده‌اند که چنین جایگزینی لازم نبوده و مشکل باتری سرفیس پرو ۳ ربطی به سخت افزار آن نداشته است. بسیاری هم ابراز نگرانی کرده‌اند که باتری تبلت آنها بسیار مشکل داشته و تا زمانی که پچ مایکروسافت آماده نشود تبلت آنها کاملا بلا استفاده خواهد بود. این کاربران، مایکروسافت را برای این مشکل مقصر دانسته و خواهان پاسخگویی از این کمپانی بزرگ هستند.
در هر صورت علیرغم اعلام مایکروسافت، مشکل باتری سرفیس پرو ۳ همچنان ادامه دارد و تا زمانی که پچ مایکروسافت برای آن ارائه نشود به نظر می‌رسد که همچنان این مشکل پابرجا خواهد بود.
شما نیز از دارندگان تبلت سرفیس پرو ۳ هستید؟ آیا تاکنون با مشکلات شارژ دهی باتری در این دستگاه مواجه شده‌اید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا