اخبارمجله‌های تخصصی

مشکل حاد در آپدیت اندروید گوشی های سامسونگ

مشکل آپدیت اندروید سامسونگ

 

گوشی های هوشمند سامسونگ در رنج های قیمتی مختلف ویژگی های بسیار متفاوتی را از خود نشان می دهند ، این بگونه ای است که گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ ویژگی های برتر گوشی های گران قیمتش را دارا نیستند . یکی از حاد ترین مشکلات گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ مشکل در بروزرسانی اندروید است.
برای بررسی موضوع در ادامه این مقاله ما را همراهی نمایید .

مشکل آپدیت اندروید در مدل های سری J سامسونگ

 
در گوشی های هوشمند سری J سامسونگ ، مدل J5 در آپدیت اندروید با مشکلاتی همراه است ، این مشکل زمانی اتفاق می افتد که سیستم عامل اندروید از نسخه پیش فرض آن به نسخه جدیدتر ۵.۱.۱ ارتقا یابد .
این مشکل بگونه است که وقتی گوشی زنگ می خورد در برخی از مواقع از گوشی هیچ صدایی در نمی آید و کاربر گوشی هیچ اطلاعی از تماس های گرفته شده گوشی نخواهد داشت از دیگر مشکلاتی که کاربران با آن روبرو شدند هنگ کردن گوشی در زمان تماس بود که به هیچ وجه امکان وصل تماس وجود نداشت، این مشکلات زمانی حل می شود که شما سیستم عامل گوشی را به سیستم عامل پیش فرضش بازگردانید . همچنین در برخی از مواقع مشکل تنها با زدن فلش حل می شود.
این مشکل در برخی از کاربران این گوشی هوشمند گزارش شده است . این در حالی است که در مدل های دیگر میان رده سامسونگ هم گزارش های مشابهی از ایجاد مشکل در بروز رسانی گوشی های هوشمند گزارش شده است . از دیگر گزارش های که در بروز رسانی آپدیت اندروید بدست ما رسیده است مشکل بوجود آمده در گوشی گلکسی نوت ۴ سامسونگ است ، این مشکل نظریه مشکل بروز رسانی در گوشی های میان رده سامسونگ را هم رد کرد ، با این اتفاق مشکل در بروز رسانی سیستم عامل اندروید گوشی های بالا رده سامسونگ هم تایید شد .
آپدیت اندروید گوشی های گلکسی نوت ۴ سامسونگ ابتدا به سیستم عامل اندروید ۵ بود ، در این بروز رسانی کیفیت رابط کاربری گوشی بسیار پیشرفت کرده بود اما مشکل زمانی نمایان شد که یه آپدیت جدید برای ۵.۱.۱ اندروید برای این گوشی ارائه شد که مشکلات حاد قفل و هنگ کردن گوشی ، کار نکردن حسگر اثر انگشت ، نادیده گرفتن حسگر اثر انگشت را در گلکسی نوت ۴ بود.
نظر شما در مورد این موضوع چی هست ؟ اگر شما هم با این مشکلات روبرو شده اید حتما در قسمت نظرات این مقاله درج نمایید.

نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. با سلام
    من هم بع از آپ دیت گوشی j7 به همین مشکل برخورد کردم در ساعات زیادی از روز به من میگن با شما تماس گرفتیم که اکثر اوقات در دسترس نیست یا خاموشه و از این قبیل چیزها که در تمام مدت روز گوشی روشن هست حتی بخاطر این هم اینترنت همراه رو فعال نمیکنم که شاید به مشکل برخورد کنه
    اگه کسی از دوستان راه حلی داره به اشتراک بذاره
    ممنون

  2. سلام
    مشکلات گوشی سامسونگ انگار تمومی نداره
    من آخرین آپدیت اندروید رو که انجام دادم هزاران مشکل برام پیش اومده
    ۱- ظاهر آپدیت جدید که افتضاحه
    ۲- باطری گوشیم تا ۸۵ در صد خوب کار میکنه به محض اینکه از ۸۵ درصد پایینتر میاد زود به صفر میرسه حدود ۳ ساعت بدون کارکردن
    ۳- تماس ها رو گاها متوجه نمیشم ( زنگ نمیخوره ) و خیلی وقتی فقط میتونم تماس اضطراری برقرار کنم
    ۴- گوشی شدیدا داغ میکنه در حالی که هیچ برنامه ای اجرا نشده
    من توگوشیم کلا ۳ تا برنامه دارم
    ۱- تلگرام
    ۲- اینستاگرام
    ۳- GPS
    گوشیم هم A5 2016 هستش

  3. من سامسونگ j2 دارم تا قبل از این بروز رسانی کنم خیلی خوب کار میکرد و داغ نمیشد الان که بروز کردم با چند تا برنامه که قبلا خوب اجرا میشد بدون لگ وهنگ الان تا میرم تو برنامه هنگ میکنه . مثل برنامهmxplayer
    لطفا بگید چطوری به حالت اول برگردونمش

  4. سلام.من دیروز گوشیمو ریست فکتوری و بعد اپدیت کردم .الان فعلا دوتا مشکل پیدا کردم:
    ۱- دیر تر شارژ میشه
    ۲- زود داغ میشه
    ولی امکاناتش بهتر شده 😊گوشیمم j7 به اندروید ۷ ارتقا دادم

  5. با سلام . من حدود ۲۰ روز پیش گوشیمو آپدیت کردم . از اون روز حس میکنم کار با گوشی چشمامو خیلی اذیت میکنه و حتی بعد گذشت ۲۰ روز چشمام ضعیفتر شدن . قبل آپدیت از کار با گوشی همچین مشکلی برام اتفاق نمیوفتاد . اما بعد آپدیت چند دقیقه که با گوشی کار میکنم فشار زیاد و سوزشو تو چشمام حس میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا