اخباربرنامه و بازی

معرفی بازی : شکار در خانه با Haunt the House: Terrortown

۱۳۵

Haunt the House: Terrortown یا شکار در خانه یک بازی اکشن می باشد که نسخه جدید آن به همراه مراحل و ایتم های جدید به مناسبت جشن هالووین برای اندروید منتشرشده است و نسخه فول آن را به همراه فایل نصبی و بدون نیاز به فایل دیتا در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید آن را نصب و اجرا نمایید! این بازی در گوگل پلی با قیمت ۱٫۹۹ دلار به فروش می رسد و دارای امتیاز ۴٫۲ ستاره می باشد.
 

عرشه، کشتی، شبه و قطار!
در این بازی شما در محیط های مختلفی قرار می گیرید و باید به هنگام شب از مکان های مختلفی عبور نمایید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا مردم را بترسانید.
شما در این بازی در نقش یک شبح می باشید و وظیفه دارید تا به هر شکلی که می توانید مردم را بترسانید و وارد مراحل بعدی شوید. محیط های مختلف بازی شامل: موزه، بیمارستان، کشتی کروز و یک تئاتر می باشد. اگر بتوانید تمامی مراحل را با موفقیت به پایان برسانید و تمامی مردم را بترسانید می توانید از حالت شبح خارج شوید و هویت اصلی خود را دوباره به دست آورید!
 

این بازی تاکنون توانسته است تمجید ها و جوایز بسیاری از سایت های معتبر دنیا کسب کند و یکی از برترین بازی ها در سبک خود می باشد. پشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید
 
لینک دانلود
حجم : ۹۸ مگابایت
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا