اخبار

معرفی تبلت هیبریدی لنوو ThinkPad X1 که در نمایشگاه امسال معرفی شد

امسال کمپانی چینی لنوو با معرفی محصولات جدید خود در آستانه نمایشگاه CES 2016 ، این رویداد بزرگ را آغاز کرد.اولین محصول جدید لنوو در نمایشگاه CES 2016 نوت بوک هیبریدی جدید ThinkPad X1 می باشد که در ادامه مطلب با آن آشنا خواهیم شد.

لنوو ThinkPad X1 یک تبلت هیبریدی نوآورانه است که به همراه داکت و پایه نگهدارنده عرضه خواهد شد و دارای نمایشگر مبتنی بر فناوری OLED است.X1 نوت بوکی باریک با قطر کمتر از یک اینچ است که می تواند در دو کلاس تبلت و نوت بوک فعالیت کند.نمایشگر OLED 14 اینچی آن از دقت های FHD و ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پشتیبانی می کند و دارای پردازنده های نسل ششم اینتل در مدل های i7 است.این محصول دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حاظفه SSD از نوع PCIe NVME است.

Carousel_678x452

لنوو از سال گذشته میلادی به دنبال یک محصول قدرتمند برای رقابت با سرفیس و الترا بوک های موجود بود که با عرضه محصولات قبلی خود در این راه موفق نبود.اما ظاهرا این بار به وسیله مسلح کردن X1 جدید،قصد رقابتی جدی را دارد.این محصول امکانات دیگری مانند WiGig،LTE-A و پورت USB-C خواهد داشت.جالب است بدانید که.X1 ظاهر ThinkPad را کاملا حفظ کرده است و قادر به پشتیبانی از دوربین RealSense نیز خواهد بود.
یکی از مهمترین ویژگی های این تبلت هیبریدی قابلیت ماژولار بودن آن است.لنوو ۳ مدل متفاوت از داکت های قرار گیری برای این نوت بوک در نظر گرفته است که کاربران قادر به انتخاب در بین آنها بوده و در واقع این محصول را به تبلتی ماژولار مبدل ساخته است.
ماژول اول به کاربر اجازه میدهد علاه بر افزایش شارژ باتری تا ۵ ساعت، از یک درگاه HDMI  و یو اس بی نوع ۳ نیز استفاده نماید.ماژول دوم این دستگاه نیز یک پروژکتور کوچک به همراه پورت HDMI است که تبلت را به یک پروژکتور مبدل ساخته و با قرار گرفتن بر روی کیک‌استند مخصوص آن می تواند تصاویر را از فاصله‌ی دو متری روی پرده‌ای ۶۰ اینچی به نمایش در آورد.
ماژول سوم این تبلت هم عکاسی ۳ بعدی را به کمک دوربین RealSense اینتل موجود در این دستگاه به ارمغان آورده است.از این دوربین می توان برای اسکن کردن اشیاء استفاده نمود.
 
۲۰_X1_Tablet_Presenter Module_With_Beam_Hero_Shot0_575px
تبلت نوآورانه لنوو ThinkPad X1 از فوریه ۲۰۱۶ با قیمت پایه ۸۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.قیمت ماژول های این دستگاه هم به ترتیب ۱۴۹، ۲۷۹ و ۱۴۹ دلار در نظر گرفته شده است.
منبع : anandtech

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا