اخبار

معرفی گوشی جدید Lava Pixel V1 با آندروید وان

معرفی گوشی جدید Lava Pixel V1 با آندروید وان,گوشی جدید Lava Pixel V1,Lava Pixel V1,سیستم عامل اندروید وان,گوشی هوشمند,اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی,3G,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری از معرفی گوشی جدید Lava Pixel V1 با آندروید وان خبر داده است ، پس از معرفی ۳ گوشی‌های مجهز به اندورید وان با نام‌های Karbonn Sparkle V، Micromax Canvas A1 و Spice Dream UNO در ماه سپتامبر سال گذشته، اکنون شاهد رونمایی از مدل جدیدی از گوشی Lava Pixel V1 با سیستم‌ عامل اندروید وان هستیم.

گوشی هوشمند Lava Pixel V1 با مشخصات بسیار خوبی که دارد، قیمت آن معقولانه است. از آنجایی که جنس بدنه‌ی آن در تمامی قسمت‌ها از جمله پشت گوشی و کناره و حاشیه‌ها فلزی است، باعث شده تا گوشی Lava Pixel V1 برخلاف تصورات بیشتر شبیه به یک پرچمدار اندرویدی باشد.
گوشی هوشمندLava Pixel V1 مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده ی چهار هسته‌ای مدیاتک MT6582 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، دو سیم کارته، ۳۲ گیگابایت فضای داخلی دستگاه با پشتیبانی از کارت SD و باتری با ظرفیت ۲۶۵۰ میلی آمپر ساعتی است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین ۱۳ مگا پیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی اشاره کرد. Lava Pixel V1 از ۳G پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال LTE روی آن فراهم نیست.
این گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی هستند که به نسخه‌ی جدید اندروید نیز ارتقا خواهند یافت. گوشی هوشمند Lava Pixel V1 با قیمت ۱۷۵ دلار در هند عرضه شده است. تصاویر زیر مربوط به این گوشی جدید است.

LavaPixel-V1-Android Lava-Pixel-V1-Android1 Lava-Pixel-V1-Android2

منبع  Zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا