اخبار

موبایل میزو ام ۳ نوت رسما معرفی شد

احتمالاً تاکنون اخبار زیادی در مورد موبایل میزو ام ۳ نوت (Meizu M3 Note) خوانده‌اید. طبق اخباری که به‌تازگی منتشرشده است گویا کمپانی چینی میزو از گوشی میان‌رده‌ی خود رسماً رونمایی کرده و قرار است به‌زودی آن را روانه‌ی بازار کند.
چند وقتی است که میزو در مورد رونمایی از موبایل میزو ام ۳ نوت تبلیغاتی را به‌طور گسترده در فضای مجازی انجام می‌دهد و از آنجایی که ششم آوریل نیز فرارسیده بالاخره می‌توانیم شاهد رونمایی از گوشی میان‌رده‌ی میزو باشیم.
تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و همچنین ویژگی‌های این گوشی منتشرشده و بالاخره می‌توانیم صحت این اخبار را مشاهده کنیم. در نظر داشته باشید که گفته‌شده بدنه‌ی M3 Note برخلاف جد خود از فلز تشکیل‌شده و همین امر باعث می‌شود تا در دستان کاربر احساس بهتری را ایجاد کند.

موبایل میزو ام ۳ نوت دارای دو مدل رم ۲ و ۳ گیگابایتی خواهد بود

ازنظر مشخصات نیز باید گفت که با سخت‌افزار جالبی روبه‌رو هستیم. در موبایل میزو ام ۳ نوت از یک صفحه‌ی ۵٫۵ اینچی با پنل HD مواجه می‌شویم. همچنین دو مدل حافظه‌ی رم ۲ و ۳ گیگابایتی LPDDR3 و دو حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌افزایش ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی وجود دارد تا هرکدام را که علاقه داشتید انتخاب کنید.
در موبایل میزو ام ۳ نوت از تراشه‌ی هلیو پی ۱۰ با عملکرد نسبتاً قابل قبولی استفاده‌شده و در کنار پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای، یک پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T760 نیز بر روی این تراشه قرار دارد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با روزنه‌ی f/2.2 و لنز ۵ المنتی در کنار PDAF قرار داده‌شده تا بتوانید از کیفیت بالای عکس‌برداری خود لذت ببرید.
برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با روزنه‌ی f/2.0 و همچنین لنز ۵ المنتی وجود دارد تا بتوانند از خود تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت تصویری نیز داشته باشند. شما می‌توانید بر روی موبایل میزو ام ۳ نوت که مبتنی بر اندروید ۵٫۱ خواهد بود از دو سیم‌کارت استفاده کنید که البته یکی از آن‌ها برای کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی نیز قابل‌استفاده است.
دکمه‌ی خانه‌ی این گوشی مانند موبایل‌های قبلی میزو از یک کلید فیزیکی استفاده می‌کند و خبری از دکمه‌ی خازنی نیست و بر روی آن نیز یک حس‌گر اسکنر اثرانگشت کار گذاشته‌شده تا بتوانید تنها در ۰٫۴۸ ثانیه گوشی خود را از حالت قفل خارج سازید.
دکمه‌های راکر ولوم و همچنین کلید پاور/قفل نیز در سمت راست گوشی قرار داشته و این در حالی است که درگاه سیم‌کارت را می‌توان در سمت چپ گوش یافت. موبایل میزو ام ۳ نوت دارای ابعاد ۱۵۳٫۸ در ۷۵٫۶ به ضخامت ۸٫۲ میلی‌متر است و تنها ۱۵۰ گرم وزن دارد.
موبایل میزو ام ۳ نوت قرار است در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌گردد. طبق آخرین اخبار منتشرشده قیمت مدل ۲ گیگابایتی این گوشی که به همراه حافظه‌ی قابل‌افزایش ۱۶ گیگابایتی همراه خواهد بود دارای برچسب قیمتی ۷۹۹ یوان چین معادل ۱۲۳ دلار آمریکا بوده و مدل ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی قابل‌افزایش ذخیره‌سازی به قیمت ۹۹۹ یوان چین معادل ۱۵۴ دلار آمریکا عرضه خواهد شد. طبق گفته‌های کمپانی چینی قرار است موبایل میزو ام ۳ نوت در یازدهم آوریل عرضه گردد.
 

موبایل میزو ام 3 نوت

منبع :Androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا