اخبار

موبایل هواوی میت ۹ با اسپیکرهای استریو و دوربین دوگانه از راه می‌رسد !

طبق معمول شایعات مربوط به گوشی‌های موبایل نیمه دوم سال ۲۰۱۶ بسیار داغ دنبال می‌شوند. پس از رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۷ خود (Samsung Galaxy Note 7)، حالا منتظر معرفی محصولاتی از کمپانی اپل، شیائومی، هواوی، ال جی و سایر غول‌های بزرگ تولیدکننده تلفن‌های هوشمند هستیم. یکی از این محصولات، موبایل هواوی میت ۹ (Huawei Mate 9) است. امروز نیز تصویر جدیدی از پنل پشتی این محصول در فضای وب منتشر شد.
این تصویر از پنل پشتی موبایل هواوی میت ۹ امروز در سایت معروف و معتبر Weibo لو رفته است. البته آرم FLOWDE این شبهه را ایجاد می‌کند که ممکن است این پنل مربوط به موبایل هواوی میت ۹ نباشد، بنابراین نمی‌توان به صورت ۱۰۰ درصدی این گزارش جدید را باور کرد.
پس از جست و جوی عنوان FLOWDE، به نام تولیدکننده گوشی چینی خاصی نرسیدیم و هنوز هم دیده شدن این عبارت بر روی پنل لو رفته برایمان عجیب است! بنابراین ممکن است با یک گوشی معمولی روبرو باشیم. با این حال طراحی زیبا و فلزی محصول ما را به یاد کمپانی هواوی و محصولات آن می‌اندازد.
در این گزارش جدید، مشخصات گوشی Huawei Mate 9 نیز ذکر شده است: از جمله این مشخصات می‌توان به صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی ۱۰۸۰p، تراشه کایرین ۹۶۰، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دوربین پشتی اشاره کرد. با این حال هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین دوگانه این پنل پشتی در گزارش امروز ذکر نشده بود. علاوه بر موارد مذکور، می‌توان جایگاه اسپیکرهای استریو، پورت یو اس بی نسخه C و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را نیز در این تصویر مشاهده کرد.

 

موبایل هواوی میت 9

 

گفته می‌شود گوشی هواوی Mate 9 در رویداد IFA 2016 در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود. کمپانی چینی هواوی معمولا این رویداد شهر برلین آلمان را برای رونمایی از نسل‌های جدید سری میت (Mate) انتخاب می‌کند. با این حال باید منتظر نشر جزئیات بیشتر در مورد این محصول باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا